Wat weet ik:
* Als we de startmotor direct testen, op de accu, dan slaat hij aan en gaat rond.
* Als ik het contact in stand 1 zet (voor het starten) heb ik stroom tot de start motor
* Als het contact doordraai en start dan heb ik geen stroom meer???
* Ik krijg op WP (wit/ paars) draad geen stroom
* Ik krijg geen vonk via de bobine (door te testen)
* Motor harness is nieuw (autosparks)
* Ik hoor de benzine pomp tikken
* Ik had niet alle zekeringen erin zitten en de zekeringen kast zit niet vast aan de bulkhead, maakt dat nog verschil?
Ik zit een beetje met de handen in het haar nu. Ik heb een deel de motor harness gesmolten en ik denk dat het komt omdat ik de rode draad van de ontsteking op de plus had zitten vanaf de kop van de bobine.
Op de link hieronder heb ik een aantal foto's geplaatst te verduidelijking. Het gaat om een 1985 110 3.5 V8.
https://picasaweb.google.com/1120767958 ... directlink
Wat zou ik willen weten:
Op de foto van de startmotor: klopt het dat de bruin/rode op de bovenste pin geschoven moet worden? Moet de WP draad op de kleine pin geschoven worden??????? Of gaat WP ergens anders naar toe..
Op de foto van de verdelerkap: zie je een module waar een witte en wit zwart draad uitkomt. Vanuit de bobine gaat er een rode draad naar toe, klopt dat? en moet deze op de plus aangesloten worden? Ik had deze eerst op de plus met kortsluiting als gevolg, tenminste dat denk ik aangezien deze ook gesmolten is. Zou rood dan op de min van de bobine moeten?
--> waar dient de witte dan op te komen en waar de WB draad op de bobine.
--> waar dient de WP op te komen?
Ik hoop dat het duidelijk is, want mijn project komt nu een beetje stil te liggen en het elektrische gedeelte is echt mijn minst sterke kant
Alvast bedankt voor de hulp
Arjan