Ik Ron de wit heb een probleem met mijn airco in een discovery II benzine.
de zekering slaat er uit in het motorcompartiment als ik de airco aanzet, we hebben de meeste dingen al nagelopen zoals bedrading, drukregelaar, zekeringkast vervangen, de ventilator voor de radiateur losgekoppeld deze was doorgebrand.
misschien weet iemand nog een oplossing, het is wel warm met dit weer.
airco probleem.
-
Roger B.
Re: airco probleem.
schema erbij, kijken wat er op de betreffende zekering zit en al die stukken controlleren
met de informatie die je ons nu verstrekt kunnen we je hooguit vertellen wat er allemaal gezekerd is in de zekeringkast in de motorruimte....... bijvoorbeeld van belang is WELKE zekering er klapt
met de informatie die je ons nu verstrekt kunnen we je hooguit vertellen wat er allemaal gezekerd is in de zekeringkast in de motorruimte....... bijvoorbeeld van belang is WELKE zekering er klapt
gone
Deze url http://macassemble.com/lrm/ is misschien wel handig.
In de "Electrical Library" staat ieder onderdeel exact omschreven hoe het werkt.
In de "Electrical Library" staat ieder onderdeel exact omschreven hoe het werkt.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel
- arjan_de_jong
Je ventilator was door gefikt? Deze al wel vervangen?
Zon der ventilator zal hij het waarschijnlijk niet doen.
Zon der ventilator zal hij het waarschijnlijk niet doen.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
-
Roger B.
onzin... bij mijn D2 zat die ventilator voor de radiateur muurvast geroest (standaard optie op oudere D2's) en de airco koelde prima hoor
gone
-
Disco RonL
heb zo iets gehad bij D1.
draadboom -laatstse stuk - naar ventilator was deels gesmolten. bij d1 loopt deze voor de accu langs - tussen accu en koplamp.
voor de zekerheid : haal deze draadboom geheel uit de bescherm laag om te controleren.
draadboom -laatstse stuk - naar ventilator was deels gesmolten. bij d1 loopt deze voor de accu langs - tussen accu en koplamp.
voor de zekerheid : haal deze draadboom geheel uit de bescherm laag om te controleren.
The difference between men and boys is the price of their toys 
Groetjes Ronald - Disco 300TDi 97 (verkocht)
Disco 2 TD5 2004