Domme vraag misschien, maar laatst zag ik een 130 te koop staan met een andere laadbak dan de hcpu. Heeft deze bak nog een speciale naam? En is het evt mogelijk om de hcpu bak te verwijderen en die andere er weer op te bouwen?
Groeten, Bas Wesselink
Laadbak 130
-
Roger B.
Re: Laadbak 130
je bedoeld een laadbak vast aan de carrosserie ?
dat chassis is ook niet 100% gelijk aan een HCPU chassis als ik me niet vergis.....
maar het zal best wel passend te maken te zijn.
dat chassis is ook niet 100% gelijk aan een HCPU chassis als ik me niet vergis.....
maar het zal best wel passend te maken te zijn.
gone
Ja precies die ja! Vind die veel mooier vandaar
maar heeft dit nog een bepaalde naam? Dat maakt het zoeken naar zon bak wat gemakkelijker! Maar het chassis is korter oid dan? Groeten!
Dat is een Nederlandse 130. Gemaakt voor de Nederlandse markt om tegemoet te komen aan de ietwat vreemde inrichtingseisen hier.
Dat bleek niet houdbaar qua productiekosten dus na een paar jaar is hier weer gewoon de HCPU geleverd. De NL 130 is er zowel als 300TDi als Td5.
Dat bleek niet houdbaar qua productiekosten dus na een paar jaar is hier weer gewoon de HCPU geleverd. De NL 130 is er zowel als 300TDi als Td5.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Ah oke! Dank u voor de info! Maar kan ik hier uit opmaken dat een hcpu standaard niet voldoet aan de inrichtingseisen? Ik wil graag een duitse importeren vandaar. Groeten!
Nope.
Achteras verzetten, kopschot aanpassen en een pukkel op de achterklep of de hele bak demonteerbaar maken en als chassiscabine keuren met de laadbak als lading.
Gebruik de zoekfunctie en je hebt voor een week te lezen.
Gebruik de zoekfunctie en je hebt voor een week te lezen.
Edward van Vugt