tim schreef:Jonguh, de defenders mogen dan niet vooruit te branden zijn, maar dat compenseren we in privetijd!!
nb: wil en kan niet in je beurs kijken, maar die provinciale opcenten op jaarbasis , daar kun je toch een paar mooie flessen wijn van kopen..

Haha, dus eigenlijk ben jij een hele snelle jongen, zó snel dat je bewust een langzame auto rijdt omdat het anders een dodelijke combinatie zou zijn?
Voor wat betreft die opcenten: ik was toch al van plan om de auto een flink deel van het jaar te schorsen, dus dan betaal ik alleen de dagen dat de auto daadwerkelijk ontschorst is. En dat worden er niet zo heel veel denk ik (bij elkaar opgeteld misschien 2 maanden, dus eigenlijk ga ik niet voor het 1/4 campertarief, maar voor het 2/12 tarief!)
Roger B. schreef:campertarief is sowieso lastig..... wordt wel eens aan 130's toegekend, maar ook afgewezen...
een camper in gebruik, is wat anders dan een camper kwa belastingtarief.
overigens is een camper op grijs kenteken als ik me niet vergis lastig, omdat je niet in de laadruimte zou mogen kunnen slapen of zoiets (hebben T4 en T5 bezitters met een bed in de laadruimte ooit eens problemen mee gekregen) dus als daarmee je voorwaarden voor grijs kenteken geschonden worden is dat zo.... een afzetunit is lading en valt buiten die regelgeving. Alleen vervoer van mensen in die afzetunit zal niet toegestaan zijn vermoed ik
Sjee Roger, jij weet wel alles heh?
Wederom een goed punt, ik zal dat eens even nazoeken (nou ja "eventjes", het blijft RDW/Belastingdienst heh, dus dat zal wel even duren)