Wie kan mij ECU MSB chippen ?
Re: Wie kan mij ECU MSB chippen ?
Ik zou zeggen Hugo van TC-kwadraat.
Zie ook dit topic: http://landrover.startpagina.nl/prikbor ... g-17007504
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Roger B. schreef:msb?
MSB is ECU versie tussen de 1999 en september 2001 in disco 2. Non flash - versie, dus mag je geen fuelmaps uploaden...
Discovery 2 met Nanocom EVO
JanTD5 schreef:Ik zou zeggen Hugo van TC-kwadraat.
Groet Jan
Bednakt Jan ik heb hem bericht gestuurd !
Als ze het een chip is die ze niet kunnen remappen dan solderen ze hem er uit en zetten er een remapable versie in. Zal wel beetje duurder zijn.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Roger B.
Rik de Haas, Bas4cars, Td5alive, Hugo (dacht dat die dat niet meer zomaar voor iedereen deed?) en zo zullen er vast nog een boel zijn die kunnen chippen...
als je iets meer moeite in je eerste bericht gestopt had, dan was je vraag gelijk duidelijk geweest.
twee opties
of, je soldeert de chip er uit, soldeert er een voetje in en daar prik je een programmeerbare chip in
of je neemt een ECU die programmeerbaar is en zet die in je auto..
denk dat de meeste tuners beide opties voor je kunnen realiseren
als je iets meer moeite in je eerste bericht gestopt had, dan was je vraag gelijk duidelijk geweest.
twee opties
of, je soldeert de chip er uit, soldeert er een voetje in en daar prik je een programmeerbare chip in
of je neemt een ECU die programmeerbaar is en zet die in je auto..
denk dat de meeste tuners beide opties voor je kunnen realiseren
gone
Roger B. schreef:of, je soldeert de chip er uit, soldeert er een voetje in en daar prik je een programmeerbare chip in
Ik heb geen ervaring mee dus ik ga niet probieren ev. NNN Ecu zoeken. Idees waarvan ?
Roger B. schreef:of, je soldeert de chip er uit, soldeert er een voetje in en daar prik je een programmeerbare chip in
Dat bedoel ik
Voor zover ik er verstand van heb gaat een ecu met partnummer beginnend met NNN niet goed functioneren in jou auto. En dan nu waarom, pfffff dat weet ik zo niet meer. Ooit eens een heel stuk op een engels forum over gelezen.
Groet Jan
-
Roger B.
rijder er zat in NL rond met een ECU van een latere in hun disco met een tuning progje erin
gone