Bij een Kam lsd diff komt er geen druk op de platen wanneer een wiel vrij rond draait. Je hebt daarom geen last van verbrande platen, maar ook geen tractie als je een wiel optilt.
Ik heb alleen lsd geen 100% sper. Die combinatie is wel heel erg prijzig.
In Nederland heb je bijna geen onverharde wegen en heb je daardoor minder aan een Lsd.
LSD differentieel
- JoostKenya
- Berichten: 619
- Lid geworden op: 14 Jun 2009, 09:41
- Contact:
Re: LSD differentieel
Heb je er andere olie in? Omdat ik overal lees dat een
LSD met platen speciale olie moet hebben.
Ik vind de torsen diff van ashcroft zelf nogwel een
Aardig prijsje.
Walter,
LSD met platen speciale olie moet hebben.
Ik vind de torsen diff van ashcroft zelf nogwel een
Aardig prijsje.
Walter,
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: LSD differentieel
je kunt ook volgend jaar een nieuwe 130 kopen, dan heeft ie wel TC en ABS
blijft natuurlijk de vraag wat je er aan offroad mee gaat doen en hoe hard je dat stukje extra aandrijving nodig hebt of dat het je alleen bij spelen wat vaker redt....
blijft natuurlijk de vraag wat je er aan offroad mee gaat doen en hoe hard je dat stukje extra aandrijving nodig hebt of dat het je alleen bij spelen wat vaker redt....
gone
Re: LSD differentieel
Ik wil hem als particulier grijskenteken rijden
moet de defender verplicht 5 jaar oud zijn.
Puma heb ik niks mee, vooral de luchtkleppen voor mis ik.
Ik help een vriend om bomen uit het bos te halen.
Maar vooral voor het spelen in terreinen.
De 130 wil ik persee dat je gewoon iets achterin gooit zonder zorgen te maken over bekleding.
Puma heb ik niks mee, vooral de luchtkleppen voor mis ik.
Ik help een vriend om bomen uit het bos te halen.
Maar vooral voor het spelen in terreinen.
De 130 wil ik persee dat je gewoon iets achterin gooit zonder zorgen te maken over bekleding.
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: LSD differentieel
dat kan met 110 hcpu net zo goed
bedoelde alleen te zeggen dat de 130 vanaf komend modeljaar ook TC en ABS krijgt....
kleppen.....jammer dat ze er voor de looks niet zitten, heb die dingen nooit open gezet, tocht te veel (nog meer dan ie zonder zowiezo al doet
)
tja denk dat er weinig echte noodzaak is voor een sper, fatsoenlijke banden en met verstand rijden kom je een heel end. en dan zou ik er hooguit een achtersper bij zetten voor als je het een keertje nodig hebt en dat dan met verstand en beleid gebruiken
bedoelde alleen te zeggen dat de 130 vanaf komend modeljaar ook TC en ABS krijgt....
kleppen.....jammer dat ze er voor de looks niet zitten, heb die dingen nooit open gezet, tocht te veel (nog meer dan ie zonder zowiezo al doet
tja denk dat er weinig echte noodzaak is voor een sper, fatsoenlijke banden en met verstand rijden kom je een heel end. en dan zou ik er hooguit een achtersper bij zetten voor als je het een keertje nodig hebt en dat dan met verstand en beleid gebruiken
gone
Re: LSD differentieel
Ja vind maar eens een mooi 110 dcpu
Ik hou het geld liever in me zak door een 130 te rijden.
Een defender is toch nooit af naar mijn gedachte.
Tja als we het over tochten gaan hebben
Een defender zal nooit luchtdicht worden naar mijn mening...
Zijn wij de enigste nou die geen voetbal aan het kijken zijn?
Walter,
Ik hou het geld liever in me zak door een 130 te rijden.
Een defender is toch nooit af naar mijn gedachte.
Tja als we het over tochten gaan hebben
Een defender zal nooit luchtdicht worden naar mijn mening...
Zijn wij de enigste nou die geen voetbal aan het kijken zijn?
Walter,
Re: LSD differentieel
Nee hoor, net een detective gekeken op 2.
Maar tenzij je heel extreem gaat rijden met de 130 is er best te leven zonder sperdiff. Het grootste gevaar et een 130 is dat je hem op z'n buik hangt en dan helpen sperren je ook niks.

Maar tenzij je heel extreem gaat rijden met de 130 is er best te leven zonder sperdiff. Het grootste gevaar et een 130 is dat je hem op z'n buik hangt en dan helpen sperren je ook niks.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: LSD differentieel
Dan moeten de nog grotere wielen onder, weer 2 rooitjes XD (banden/velgen) maar of de aandrijflijn dat leuk vind 
Groetjes Johnny

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Re: LSD differentieel
Johnny schreef:Dan moeten de nog grotere wielen onder, weer 2 rooitjes XD (banden/velgen) maar of de aandrijflijn dat leuk vind
Neu, dan gewoon portalen.
Ik heet geen Bas die op FB roept dat 37 ers prima passen om er dan na een hele pallet kapotte diffs achter te komen dat demonteren en normale wielen monteren toch verstandiger is.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: LSD differentieel
Als die er nou eens waren, portral assen die je er gewoon op schroeft.
Het liefst dan ook met een reductie er in zodat de verder rest van je aandrijf lijn meer omwentelingen maakt.
Ook nog eens een klein beetje verhogen. Om te eindigen met 65 cm aan ruimte onder je chassis.
Walter,
Het liefst dan ook met een reductie er in zodat de verder rest van je aandrijf lijn meer omwentelingen maakt.
Ook nog eens een klein beetje verhogen. Om te eindigen met 65 cm aan ruimte onder je chassis.
Walter,
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten