Hallo allemaal,
Wij hebben de voorbumper van onze D2 (facelift model) stuk. Het zwarte plastic stuk waar ook de kentekenplaat op zit.
Nu begrijp ik dat deze over de gehele breedte van de auto loopt en de gespoten stukken er los opzitten. Heeft iemand hier een bestelnummer van? Ik kan alleen het nr. vinden incl bumperbalk etc.
Of heeft iemand toevallig nog 1 liggen?
Alvast bedankt,
Wouter
voorbumper D2
Re: voorbumper D2
Heytse schreef:Hallo allemaal,
Wij hebben de voorbumper van onze D2 (facelift model) stuk. Het zwarte plastic stuk waar ook de kentekenplaat op zit.
Nu begrijp ik dat deze over de gehele breedte van de auto loopt en de gespoten stukken er los opzitten. Heeft iemand hier een bestelnummer van? Ik kan alleen het nr. vinden incl bumperbalk etc.
Of heeft iemand toevallig nog 1 liggen?
Alvast bedankt,
Wouter
Volgens Microcat wordt de bumper inderdaad alleen in combinatie met de kokerbalk verkocht. Part nummer: DPC000150PMA. Hier in het VK worden er regelmatig bumpers verkocht op ebay maar die zijn flink aan de prijs. Beste kans is een paar sloop bedrijven bellen en marktplaats in de gaten te houden.
Paul,
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.
2000 Discovery II, Td5 Niagara Grey. "The Dark Knight", geen asfalt princess wordt wel vertroetelt.