kun je de 2 draden niet gewoon verbinden?
Want wat ik ook doe hij blijft bij mij toeteren,
Walter,
defender td5 alarm bij sluiten
Re: defender td5 alarm bij sluiten
Ik denk eerder los gooien. Want ik het de schakelaar niet meer. Dus er is een open verbinding. Of gaat ie dan ook nog tekeer? Al eens laten uitlezen? Met de nanocom kun je ook het alarm systeem uitlezen op fouten. Misschien zit je verkeerd vwb de veroorzaker.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
De schakelaar is een maak-contact, dus bij buitengebruikstelling niets doorverbinden. Bij niet goed sluitende motorkap: let op dat de motorkap niet alleen op de veiligheid dicht blijft zitten, maar wel degelijk in het echte slot klikt. Als dit niet gebeurt, kan het zijn dat de kabel stroef loopt. Veel WD40 er in spuiten maakt de kabel weer gangbaar.
de schakelaar is goed ben ik achter gekomen,
ook sluit de motorkap goed.
Zijn de schakelaar bij de portieren ook maak contacten?
Walter,
ook sluit de motorkap goed.
Zijn de schakelaar bij de portieren ook maak contacten?
Walter,
Ja, ze maken dus contact als je het portier opent. Het zijn schakelaartjes die sommige jongens op hun 6e zelf in elkaar knutselen in hun eerste stappen op weg naar elektronicus.
nee die schakelaars zijn ook niet veel hahaha,
als ik de defender 130 op slot doe. Hoor ik de deuren op slot gaan, ook zijn ze allemaal dicht.
Het alarm lampje gaat alleen niet knipperen branden of wat dan ook??
wie woont er in de buurt van lochem en heeft uitlees apparatuur voor een 130 td5
walter,
als ik de defender 130 op slot doe. Hoor ik de deuren op slot gaan, ook zijn ze allemaal dicht.
wie woont er in de buurt van lochem en heeft uitlees apparatuur voor een 130 td5
walter,
Walterke schreef:nee die schakelaars zijn ook niet veel hahaha,
wie woont er in de buurt van lochem en heeft uitlees apparatuur voor een 130 td5![]()
walter,
Woon niet in de buurt van Lochem, maar hier in Lelystad ben je van harte welkom om hem uit te lezen. Heb een Nanocom.
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.