Die dingen staan idd vaak op die shofels enzo. anders bij CAT informeren of bij Kuiken (link) die hebben dat soort machines in onderhoud
misschien is het dan nog steeds plastic, maar wel betere kwaliteit
Cycloon voor filter
Re: Cycloon voor filter
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
-
Landmarcs
fenix2 schreef:dan had ik pech met mijn 4 NOS raamslotjes ... ging voor €30,- aan invoerrechten bovenop de ca €130,- aankoop/verzend kosten. keurig netjes alvast geregeld door TNT pakketpost ...... fijne vriendjes zijn dat hoorGeen idee hoe dat gaat met andere pakket diensten.
't Kan nog pecher ... 1 NOS Suntour-X-Pro voorderailleur van nog geen $ 50 incl verzending en toch invoerrechten (soms zijn die derailleurs heel veel duurder dus ik was toch blij). 't Kan ook mooier: 2 hagelnieuwe Mirrycle fiets-spiegeltjes exact $49,-- incl verzending en geen invoerrechten.
Groeten MarcS
PS Als iemand nog Suntour X-Pro derailleurs heeft liggen (of Bridgestone fietsen) ... denk aan mij
Een aantal cycloon voor filters op ebay in Amerika zijn idd met een stalen onderkant. Heb er één besteld, totale kosten incl verzenden nog net geen €49.- we wachten af wat de eventuele belasting zal zijn.
Groeten Jan
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het cycloon filter is binnen uit de states, nog rap ook. Volgens de verwachting zou hij end van de maand begin volgende maand er zijn. Knap ding van staal, behalve de bowl die is plastic. Precies de zelfde maatvoering als de Donaldson waar ik er al twee stukke heb staan, dus heb 2x bowl op voorraad staan
Geen invoer belasting hoeven betalen, stond netjes op de doos dat de waarde $17,50 was dus dat dat was mooi. Nu afwachten het het ding zich houd ten aanzien van roest.
Groeten Jan
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.