Trapje en APK
Re: Trapje en APK
Ik heb exact hetzelfde laddertje, in 7 jaar nog nooit iets van gezegd bij de APK. Dit laddertje is keurig meegevormd met de contouren van de kentekenplaat, en daarmee is deze, zoals hierboven al gezegd, op 20m recht erachter volledig te zien.
Grrr, Sj@rif; 110 TD5 1999
- arjan_de_jong
Edward schreef:arjan_de_jong schreef:Zolang hij idd re ht achter de auto goed zichtbaar is dan is er geen reden van afkeur.
Net als kenteken aan de voorkant. Mag ook gewoon op het roofrack zitten zolang hij maar re ht van voren leesbaar is. Ik heb het laatst nog nagevraagd.
Dat hangt er wel vanaf hoe hoog het roofrack zit want de kentekenplaat mag niet hoger dan 2 meter boven de weg zitten.![]()
Artikel 7.7 http://wetten.overheid.nl/BWBR0009071/g ... 21-03-2014
(artikel 7.6 is die waar ik mbt de motor aan refereerde)
zo zie je maar weer dat met de APK niet alle wetten bekeken worden want dit staat dus niet in het APK boek. Dat hebben we laatst nog samen met een rdw steekproef controleur bekeken.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
Dank jullie wel mannen voor alle ervaringen.
Het nummerbord en de verlichting is achter de auto uitstekend zichtbaar. Ik denk dat het aan de muts van de keurmeester ligt of ie daar een punt van wil maken.
Groet Gaston
Het nummerbord en de verlichting is achter de auto uitstekend zichtbaar. Ik denk dat het aan de muts van de keurmeester ligt of ie daar een punt van wil maken.
Groet Gaston
Ook hier nul commentaar op laddertje bij APK, noch rdw bij invoeren.
Vast een keurmeester die niet hogerop kan komen
Vast een keurmeester die niet hogerop kan komen
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
... dan lijkt zon trappetje mij juist handig!