Hi,
Ik heb een 90 uit '86 en ben een onderdeel verloren wat ik niet in de catalogi en op de onderdelen sites kan terugvinden. Het gaat om de binnenkant of soort van mudflap die aan de binnenkant van de wielkast (achter) zit. Deze voorkomt dus dat er modder tegen o.a. de benzinepomp aan vliegt. Kunnen jullie mij wellicht aan een onderdeel # helpen?
Alvast bedankt,
Ruud
Binnenkant wielkas achterzijde 90
-
hermansruud
-
Roger B.
Re: Binnenkant wielkas achterzijde 90
weet niet of je dit bedoeld....
MRC8094 links en MTC7861 rechts al is dat voor een 87er, maar zou dat zo anders zijn?
pos 1 en 6 op onderstaand beeld
MRC8094 links en MTC7861 rechts al is dat voor een 87er, maar zou dat zo anders zijn?
pos 1 en 6 op onderstaand beeld
gone
-
hermansruud
Hoi,
Bedankt voor de reactie. Helaas is dat niet het onderdeel dat ik bedoel. Ik bedoel eigenlijk het rubber of de flap die precies aan de overkant zit van het onderdeel dat jij nu aanreikt. Het gaat dus wel om de achterkasten, maar dan om de flap aan de voorkant (eigenlijk tegen de benzinepomp aan).
Enig idee?
Groeten,
Ruud
Bedankt voor de reactie. Helaas is dat niet het onderdeel dat ik bedoel. Ik bedoel eigenlijk het rubber of de flap die precies aan de overkant zit van het onderdeel dat jij nu aanreikt. Het gaat dus wel om de achterkasten, maar dan om de flap aan de voorkant (eigenlijk tegen de benzinepomp aan).
Enig idee?
Groeten,
Ruud
bij mijn 90 uit 1985 zit daar niks....
Mark
Mark
Mark. 1985 RHD 90 V8 cstw
Is het geen homemade rubber/ plastic flap? Ik heb er ook twee zitten om te voorkomen dat de achterbalk vol prut gaat zitten. Ook dit is een homemade flap, niet door mij zelf gemonteerd. Maar werkt perfect. Heb ze er eens uitgehad en het lijkt wel van een plastic tonnetje gemaakt.
Groeten Jan
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
hermansruud
Dat zou wel verklaren waarom ik dit onderdeel nergens vind. Ik ga zelf maar aan de slag dan...
Thanks voor de reacties!
Thanks voor de reacties!