Als je een gebruikte auto koopt komt het voor dat er geen boekje bij is.
In dit geval kwam de betreffende auto uit italië en vertikte de duitse keurmeester het om italiaans te lezen
Roger B. schreef:Niet iedereen is in de gelukkige positie nieuwe autos aan te kunnen schaffen of wil dat niet.
Als je een gebruikte auto koopt komt het voor dat er geen boekje bij is.
In dit geval kwam de betreffende auto uit italië en vertikte de duitse keurmeester het om italiaans te lezen
Roger B. schreef:Als je een gebruikte auto koopt komt het voor dat er geen boekje bij is.
Roger B. schreef:.......want wat staat er nou in zo'n boekje dat je nodig hebt om er mee te rijden....
Rob Pt schreef:Misschien sta ik sta ik daarin wel alleen, maar ik het gewoon de normaalste zaak van de wereld om even de moeite te nemen het instructieboekje door te nemen en laten we eerlijk zijn op hoeveel autogerelateerde forums kom je geen vragen tegen die de eigenaar/bestuurder zelf had kunnen beantwoorden als hij RTFM had toegepast ........!
RobStewart schreef:OMG I think I have just found the first owner that actually wants to read the book that came with the car (yes we all know the ending) ... I may be in "man-love"![]()
Roger B. schreef:......dat is common sense en technische kennis en inzicht)
Roger B schreef: als je namelijk door bediening van organen de boel beschadigd vind ik dat nogal een ontwerpfout.
Roger B schreef: ........ een bestuurder moet mijns inziens niet een complete cursus hoeven volgen (door boek van buiten te kennen) om een auto te kunnen berijden zonder de boel te mollen door verkeerde knopjes of knopcombinaties te drukken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten