Vandaag wat tijd om te sleutelen. Bak open gemaakt door het tapeind eerst te verwijderen. Dat was makkelijk.
Na openen zag ik het veertje tussen de pen en het gat in zitten. Begonnen met proberen het te pakken met een punttangetje, dat wilde niet lukken met de schakelvorken er nog in, met als gevolg dat de punttang met een fraaie plons onderin de bak terecht kwam
Toen maar de vorken eruit en daarna anderhalf uur druk geweest met het opduiken van de tang
Toen ik die weer had heb ik veertje ertussen uit getrokken. Daarna alles weer gemonteerd.
Starten en niet schakelen

nog steeds vast.
Alles er weer af, goed kijken en ja hoor bij de tweede pen zit er ook een veertje tussen. Die ook verwijderd.
Daarna nog steeds niet willen schakelen, beetje heen en weer geduwd met de auto en steeds proberen de ring heen en weer te schuiven, op gegeven moment hoor ik het ertussen uit vallen en ja hoor, de ring kan weer over de pennen schuiven. Ondertussen al aardig donker buiten dus de bak dicht gemaakt en nogmaals gecontroleerd. Lijkt allemaal goed te werken.
Morgen eerst een wedstrijdje lopen met de hond en daarna alles netjes vast zetten en testritje maken.