als je geen 4wd wil, neem dan niet een auto met 4wd :huh:
maar "beter" sturen...... op lage snelheden voelt het wellicht zo, op hogere snelheden zou 4wd ook beter moeten zijn
Problemen met mijn Freelander
Re:Problemen met mijn Freelander
roger,
We zijn het heus wel eens!
Een FL hoort ook 4wd te hebben, maar zo werkt het tijdelijk ook...
En dat sturen, ook op hogere snelheden vind ik het nu prettiger aanvoelen.
Maar zodra het lukt komt er gewoon een andere aandrijfas Kruisje vervangen lukt niet meer omdat een [piep]monteur dit volledig ovaal heeft gemept....
We zijn het heus wel eens!
Een FL hoort ook 4wd te hebben, maar zo werkt het tijdelijk ook...
En dat sturen, ook op hogere snelheden vind ik het nu prettiger aanvoelen.
Maar zodra het lukt komt er gewoon een andere aandrijfas Kruisje vervangen lukt niet meer omdat een [piep]monteur dit volledig ovaal heeft gemept....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re:Problemen met mijn Freelander
tuurlijk als tijdelijke oplossing doe ik het ook...de mijne (die D2) heeft 3 maanden op achterwielaandrijving gereden, en dat voelde minder strak dan op 4wd... en een HFintegrale en dat soort rally aftreksels zijn niet voor niets 4WD... het zal echt wel voordelen hebben (alleen heeft LR besloten dat er reductie verschil tussen voor en achter moet zitten, of dat negatief werkt op het stuurgevoel weet ik dus niet. Ik vond een freebie niet verkeerd sturen
gone
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten