Wat Edward zegt. Wil je echt schandalig goed geld verdienen dan moet je iets aan hobbyisten weten te verkopen.
10 jaar geleden deed ik samen met mijn compagnon een rondje door Tilburg om uit te vogelen wat een goede kroeg nou een goede kroeg maakt wat betreft interieur. Het was al snel duidelijk dat de materialen er geen reet toe doen. Edward heeft gezellig met meisje en moeder bij ons aan een tafel gezeten. Dat de lambrisering en de bar (door ons zelf in elkaar getimmerd en geschroefd) van triplex en waaibomenhout gemaakt is heeft hem als liefhebber van hout en design niet gestoord. Dat had hij anders vast wel laten weten!
Desalniettemin, goedkoop is duurkoop. Zeker als het gereedschap betreft. De verontwaardiging van een niet nader te noemen mede-forumgebruiker over de kwaliteit van een stel slijpschijven voor net iets meer dan niets bij de Action kan ik dan ook niet delen. Ik had mezelf al meteen voorgesteld dat ik zeer waarschijnlijk binnen no-time een stuk schijf uit mijn voorhoofd moest gaan peuteren.
Maar ik ken ook mensen die liever niets doen dan geld uitgeven aan iets dat minder van kwaliteit / standing is maar wel de klus klaart die gedaan moet worden.
Iets met tering naar de nering zetten. Maar dat is mijn mening.
werkplaats inrichten
Re: werkplaats inrichten
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
ErwinD90 schreef: Dat de lambrisering en de bar (door ons zelf in elkaar getimmerd en geschroefd) van triplex en waaibomenhout gemaakt is heeft hem als liefhebber van hout en design niet gestoord. Dat had hij anders vast wel laten weten!
Dat heeft meer met beleefdheid te maken Erwin.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Ik wist het!!!!

Defender 90", 2001
Defender 90", 2001
Jij beleefd? Dat wil ik nog wel eens meemaken!

Defender 90", 2001
Defender 90", 2001
ErwinD90 schreef:Jij beleefd? Dat wil ik nog wel eens meemaken!
Hé, ik doe m'n best! heb je mij al horen zeuren over die loszittende vloerplank??
Edward van Vugt
Hout. Een natuurproduct. Het paste ooit echt precies!

Defender 90", 2001
Defender 90", 2001
Edward schreef:Dat heeft meer met beleefdheid te maken Erwin.![]()
Jaren gestudeerd in Tilburg, dus vele kroegen van binnen gezien. Ik kom er nog geregeld, ik kom een keer langs om biertje drinken: heb ik dan alle kroegen gehad?
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE