Tectyleren
Re: Tectyleren
Edward, Met alle respect: Navy Rusan laat zich ook uitstekend toepassen OP alle delen aan de BUITENKANT van het chassis etc. Ook de naven, binnenkant bumpers etc. Onderkant deuren, drempels. Op de lak aanbrengen is niet aanbevelenswaardig. Niet fraai. Er vormt zich 'n zwarte, best wel taaie laag die lang blijft zitten. De moeite waard, lijkt me zo. Mijn Laro is 'r in ieder geval heel happy mee!
Re: Tectyleren
Tja, ieder z'n ervaring. Bij mijn 130 was dat binnen een maand of twee niet meer terug te vinden.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Tectyleren
B@rt schreef:maXcomX schreef: Dit gezegd hebbende: Ik ga jullie verlaten, ik wens allen veel wijsheid.
dr komt dus toch nog wel wat zinnigs uit voort![]()
mja, wat betreft het tectyleren, de huidige tectyl is al bij langa na niet meer te vergelijken met dat spul van vroeger, hard niet meer zo uit en blijft toch ook wel redelijk flexibel zodat het ook af blijft dichten. echter je hebt nog altijd maar een kleine lekkage ergens nodig om de tectyl weer op te laten lossen/verdwijnen.
heb zelf goede ervaringen met dinitrol, en zou dit dan idd ook eerder aanbevelen..
Je moet amateurs gewoon met rust laten en aan laten prutsen, da's best wel wel zinnig
Scheelt een hoop energie en je kan er hartelijk om lachen, da's mooi mee genomen.
Re: Tectyleren
Hey, jij zou niets meer van je laten horen. Kan je niet op een J**P forum irritant gaan doen of zo.
Geert
Geert
Light Weight 1979 2.25D
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re: Tectyleren
GeertLW79 schreef:Hey, jij zou niets meer van je laten horen. Kan je niet op een J**P forum irritant gaan doen of zo.
Geert, Als je er nu ipv J**P een "Jeuk-forum" van maakt dan blijft het netjes. MarcS
Re: Tectyleren
en wat is er ontopic aan dan? net zoals dat ontopic blijven ook voor jou geldt Marc
Ik ben moderator-af.
-
Lucas van Lierop
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 05 Sep 2009, 12:01
Re: Tectyleren
On Topic dan ik ik heb de volgende combi: Zink -> Brantho Korrux -> Dinitrol Metallic op mijn body (op chassis geen Dinitrol) en dat blijft tot nu toe aardig goed zitten (weinig geoffroad nog...) Voor- maar ook nadeel is is dat het wat plakkerig blijft. Het lijkt dus niet uit te drogen maar wellicht blijft er ook zooi aan plakken. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of het nou wel of niet een goed idee is maar dat is mede omdat ik ook al Zink en een goede verflaag heb. Voor wat het waard is, het ziet er wel mooi uit.
Groet
Lucas
Groet
Lucas
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
Re: Tectyleren
Dinitrol metallic blijft idd een beetje plakkerig. Ondanks dat spuit je met de tuinslang de troep en modder er af. De mooie brons achtige gloed/ glans is dan wel weg
Groeten Jan
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Tectyleren
ik heb in mijn tijd bij landrover mogen werken aan autos die een dinitrol dompelbad (zo leek het) gehad hadden....werd ik nie gelukkig van, die plakzooi altijd die kleeftroep aan je armen, in je haren enz.
gone
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten