extra 12V Freelander aanhanger stekker
Re: extra 12V Freelander aanhanger stekker
Nice, super de reacties Rob, Edward, Roger, Fenna....
Goed dat er schema's zijn, daar kan ik wat mee. Ik ga er mee aan de slag en laat weten wat het geworden is.
O, ja. een Paard (fries) in/uit laaien is zo gedaan maar als je terug komt bij de trailer in het donker is het handig dat de binnen verlichting aan is. ( Vooral als je allen bent)
De accu zal ik toch voor de zekerheid nog een keer controleren. Ben wat "para" over lichten aan en accu leeg. Had voorheen een 525 touring automaat die na 4 uur met achterklep open, leeg was ergens in Italië aan het strand.
Nogmaals bedankt,
EbigM
Goed dat er schema's zijn, daar kan ik wat mee. Ik ga er mee aan de slag en laat weten wat het geworden is.
O, ja. een Paard (fries) in/uit laaien is zo gedaan maar als je terug komt bij de trailer in het donker is het handig dat de binnen verlichting aan is. ( Vooral als je allen bent)
De accu zal ik toch voor de zekerheid nog een keer controleren. Ben wat "para" over lichten aan en accu leeg. Had voorheen een 525 touring automaat die na 4 uur met achterklep open, leeg was ergens in Italië aan het strand.
Nogmaals bedankt,
EbigM
-
Landmarcs
Re: extra 12V Freelander aanhanger stekker
Roger B. schreef:of op de disselboom een accu monteren......
Je kan ook voor de lichten die dan aan moeten blijven daar waar mogelijk/acceptabel LED-lichtjes monteren.
LED-lichtjes nemen zo weinig stroom dat de accu dit dagen kan volhouden.
Verder zijn er met of zonder extra accu nog allerlei andere leuke schakelingen denkbaar, een en ander ook afhankelijk van de wensen mbt het al dan niet normale aanhangers kunnen aansluiten.
Groeten MarcS