Een klein klusje aan de 130, het plaatsen van een servo in de koppeling leiding, is weer eens hopeloos uit de hand gelopen.
Nu staat de 130 er bij zonder neus, zonder laadbak, seatbase, stoelen, achterbank, zonder vloeren , propshafts, downpipe en zowat alle accessoirebekabeling.
Het interieur krijgt een vlakke vloer omdat ik het beu ben om steeds tegen die seatbase aan te schoppen. De tunnel wordt aangepast en alle electra wordt verplaatst naar onder de cubbybox. De downpipe wordt vervangen door een exemplaar zonder kat om wat meer sound te krijgen. Er komt weer een dakconsole terug en een cubby.
De tussenbak krijgt nieuwe pakkingen en keerringen want de lekt harder dan een ouwe Serie. Alle brackets waar de cabine op staat gaan naar de straler en de poedercoater want die zijn allemaal al roestig. (hok is net 5 jaar oud)
Maarrrr: is het wijs om de uitlaat in te tapen om wat warmte uit het motorcompartiment te houden.
Vandaag weer de discussie gehad met een maat over het gebruik van chassis als massa versus kabels. Wat is nou het beste en wat is de argumentatie?
Bekabeling door het chassis of er langs?
Wat gebruiken jullie om een chassis dat nog goed in de lak staat te conserveren?