HAHAA!
ff@ bas.... de knoppen snap ik B) de binnenkant van mn bak minder....
Duidelijk zijn moest ik oops ik wil het bakkie snappen!
Ach ja wie weet doen we eens een bakkie bij een open bakkie zal ik maar zeggen...
En heb ne haynes ja...daarmee kun je een hoop maar wel beperkt, zeg maar
@david....kopietje kan geen kwaad hoe regelen we dat?
anders mail maar even naar machielvdbroek(AT)gmail.com
Dank allen!
versnellingsbak/aandrijflijn 88 jamed,..opgelost
Re:Volledige versnellingsbak/aandrijflijn 88 jamed,..
Ik snap t,...deels....dus laten we het maar doen!
Hoi,
Het werkplaatshandboek, dat zijn wel erg veel pagina's om te scannen. Het onderdelenboek, is een pagina of 4 a'6, heeft wel een goed overzicht hoe het e.e.a in elkaar steekt.
Dat inscannen wil ik donderdag wel voo je doen.
ps in welke regio woon je?
Het werkplaatshandboek, dat zijn wel erg veel pagina's om te scannen. Het onderdelenboek, is een pagina of 4 a'6, heeft wel een goed overzicht hoe het e.e.a in elkaar steekt.
Dat inscannen wil ik donderdag wel voo je doen.
ps in welke regio woon je?
goedendag,...
Om hier even op terug te komen heb ik zo'n beetje gevonden wat het euvel nu daadwerkelijk is
of is geweest.
Simpel en gewoon een wind-up in de aandrijflijn.
De twee keer dat dit zich voor deed hadden we het wagentje in 4x4 en sper staan....en dan moet je gewoon niet teveel sturen dan gaat het mis en winden de tandwielen op en is de enige weg terug de aandrijflijn spanningsloos zien te krijgen. :blush: Redelijk goede beginners dompert al zaag ik t zelf... :dry: hahahaha...
Dit weekend in bertix reuze lol gehad in het terein!!! :laugh: :laugh:
Duzz,....
grt machiel
Om hier even op terug te komen heb ik zo'n beetje gevonden wat het euvel nu daadwerkelijk is
of is geweest.
Simpel en gewoon een wind-up in de aandrijflijn.
De twee keer dat dit zich voor deed hadden we het wagentje in 4x4 en sper staan....en dan moet je gewoon niet teveel sturen dan gaat het mis en winden de tandwielen op en is de enige weg terug de aandrijflijn spanningsloos zien te krijgen. :blush: Redelijk goede beginners dompert al zaag ik t zelf... :dry: hahahaha...
Dit weekend in bertix reuze lol gehad in het terein!!! :laugh: :laugh:
Duzz,....
grt machiel
Ik snap t,...deels....dus laten we het maar doen!