Hoi Rob,
Bedankt voor de info!
Ik ga maar eens bellen, want ik weet niet of ze ook buiten GB versturen.
BDP pointer landrover series
- RobStewart
Re: BDP pointer landrover series
maXcomX schreef:Ik ga maar eens bellen, want ik weet niet of ze ook buiten GB versturen.
Tony used to send parts anywhere, he is very well known in the Series I world and that is his speciality, he prefers taking payment via bank transfer, as soon as the payment is in his bank he ships.
Worst case scenario is that you get it shipped to my sister-in-law in the UK and H brings it back with her when she comes back on 19th December
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Toch typisch, dat deze vervangen is voor een 1 pointer. Die geeft alleen BDP (0) aan, maar met octaan 95 moet, nou ja moet, als alles perfect is, ie 6 graden voor het BDP staan, bij een 8:1 compressie ratio.
Dan moet ik nog kiezen tussen de voor of nadelen van volledig spruitstuk-vacuüm of vacuüm vanaf de carburateur (Zenith)... de eerste -volledig vacuüm- optie geeft wel meer vermogen, maar ik heb het idee dat ie warmer liep. Na het plaatsen van een militaire vin en thermostaat (74 graden) is het oververhittingsprobleem over, bij trekken van de paardentrailer.
Heb jij daar een idee over?
Dan moet ik nog kiezen tussen de voor of nadelen van volledig spruitstuk-vacuüm of vacuüm vanaf de carburateur (Zenith)... de eerste -volledig vacuüm- optie geeft wel meer vermogen, maar ik heb het idee dat ie warmer liep. Na het plaatsen van een militaire vin en thermostaat (74 graden) is het oververhittingsprobleem over, bij trekken van de paardentrailer.
Heb jij daar een idee over?
maXcomX schreef:Toch typisch, dat deze vervangen is voor een 1 pointer. Die geeft alleen BDP (0) aan, maar met octaan 95 moet, nou ja moet, als alles perfect is, ie 6 graden voor het BDP staan, bij een 8:1 compressie ratio.
Bij de enkele pointer staan de graden streepjes op de krukaspoelie 6 3 0 3 6 graden.
Groet,
Eric.
Ja...
Maar helaas heeft de mijne maar 1 streepje op de krukasflens, dus niets op de v-snaar poulie.
En daar hoort -volgens het supplement voor 5mb motoren- een 3, 5 of 4 pointer plaatje op te zitten.
Maar helaas heeft de mijne maar 1 streepje op de krukasflens, dus niets op de v-snaar poulie.
En daar hoort -volgens het supplement voor 5mb motoren- een 3, 5 of 4 pointer plaatje op te zitten.