Weet iemand het verschil in heater plug 200 tdi en 200 tdi delphi?
Behalve dat de laatste meer dan 2 keer zo duur is?
Def '85 200 TDI : Restauratie
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
Delphi zal OEM zijn, de goedkopere Britpart, en wellicht is er ook nog een Delphi in een doosje met Land Rover Genuine Parts logo's erop, die zal dan de duurste van de drie zijn 
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Original ... nufacturer
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Original ... nufacturer
- RobStewart
- Berichten: 2280
- Lid geworden op: 15 Mei 2011, 12:04
- Locatie: Roger Young Land Rover, Cornwall
- Contact:
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
In a Land Rover box you will find a Beru heater plug, they are the Original Equipment Manufacturer, Delphi is Quality replacement
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
Die deuk in de dwarsbalk onder de versnellingsbak hoort er in
Keertje het terrein in en je zult zien dat hij vanzelf terugkomt. 
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
En hoort er ook een gat in te zitten
?
We gaan er zelf een maken die tegen een stootje kan!
We gaan er zelf een maken die tegen een stootje kan!
conny schreef:Die deuk in de dwarsbalk onder de versnellingsbak hoort er inKeertje het terrein in en je zult zien dat hij vanzelf terugkomt.
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
Chassis is helemaal van binnen doorgespoten.
Kwam de complete inhoud van een zandbak uit
!
Chassis en schutbord zijn nu naar de straler.
Daarna nog wat laswerk aan het chassis en dan kan alles naar de verzinkerij!
Ook even een flinke bestelling geplaatst bij Paddocks.
kost relatief weinig, maar alles bij elkaar opgeteld toch wel veel
!
Ik vond de verzenkosten belachelijk weinig.
Zeker gezien de hoeveelheid en grootte van de onderdelen.
Was maar iets van 7 pond
Kwam de complete inhoud van een zandbak uit
Chassis en schutbord zijn nu naar de straler.
Daarna nog wat laswerk aan het chassis en dan kan alles naar de verzinkerij!
Ook even een flinke bestelling geplaatst bij Paddocks.
kost relatief weinig, maar alles bij elkaar opgeteld toch wel veel
Ik vond de verzenkosten belachelijk weinig.
Zeker gezien de hoeveelheid en grootte van de onderdelen.
Was maar iets van 7 pond
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
Weer een vraagje:
Zijn die bushings van een Series 2 & 3 motorkap ook geschikt voor een Defender uit '85?
En sluit de motorkap gewoon koud op de voorschermen of zit daar nog een rubber strip ofzo?
Zijn die bushings van een Series 2 & 3 motorkap ook geschikt voor een Defender uit '85?
En sluit de motorkap gewoon koud op de voorschermen of zit daar nog een rubber strip ofzo?
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
die kunststof busjes met die snee er in bedoel je? waarom niet van een defender nemen? of heb je er van een series liggen?
de motorkap hoort net vrij te staan van de spatborden, geen rubber ertussen
de motorkap hoort net vrij te staan van de spatborden, geen rubber ertussen
gone
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
Als ik bij paddocks zoek, kom ik alleen die van een Series tegen...
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Restauratie Defender 200 TDI 1986
346849, bij de dealer 3,22 per stuk incl btw, bij vrijwel elke dealer op voorraad (zie HIER)
ik zie dat die van Paddocks van 0,42 pond voor de series dat zelfde nummer heeft
ik zie dat die van Paddocks van 0,42 pond voor de series dat zelfde nummer heeft
gone
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten