Piepende versnellingsbak
-
Dennis Crusio
Re: Piepende versnellingsbak
steef, als je er naar toe rijd meld het dan even. dan rij ik met de mijne er achter je aan. mocht je hem kunnen laten staan om te laten maken. heb je vervoer terug maat!
Re: Piepende versnellingsbak
De zeskant onder aan de bak losdraaien heeft niet heel veel nut.
Dan komt er een klein beetje olie uit.....en kun je inderdaad het filtertje schoon maken.
De grote zeskant aan de zijkant van de bak (dop 30 rechterzijde van de bak). Die moet je losmaken om alle olie (voor zover nog aanwezig) af te kunnen tappen.
Zoals ik het hoor denk ik dat er te lang zonder de juiste hoeveelheid olie is rondgereden. De juiste olie voor deze bak zou Dexron ATF moeten zijn. Dit is dunne rode olie.
Mocht je er niet uitkomen, mag je me altijd direct mailen.
nextgear@hotmail.com
Reclame uiting verwijderd door moderator
succes!
Groet
Sander
Dan komt er een klein beetje olie uit.....en kun je inderdaad het filtertje schoon maken.
De grote zeskant aan de zijkant van de bak (dop 30 rechterzijde van de bak). Die moet je losmaken om alle olie (voor zover nog aanwezig) af te kunnen tappen.
Zoals ik het hoor denk ik dat er te lang zonder de juiste hoeveelheid olie is rondgereden. De juiste olie voor deze bak zou Dexron ATF moeten zijn. Dit is dunne rode olie.
Mocht je er niet uitkomen, mag je me altijd direct mailen.
nextgear@hotmail.com
Reclame uiting verwijderd door moderator
succes!
Groet
Sander