2.25 benzine niet starten
Re: 2.25 benzine niet starten
Bedankt piet en Roger het spa flesje waar hij de benzine uitzuigt heb ik gisterochtend gehaald en opgedronken. Vervolgens natuurlijk pas de net gehaalde benzine erin gedaan. Echter was de kabel wel een tikje olieachtig waardoor de benzine iets donkerder van kleur is geworden. Ik heb het blokje nog maar een minuutje o.i.d. laten lopen. De nieuwe tank (oude was rot) zal ik er morgen eens opzetten nadat ik de leidingen heb schoon geblazen.
-
Roger B.
oké daar hoef je dus geen zorgen om te maken. met oude benzine kan een motor nog weleens slecht lopen en oppakken 
gone
kan het niet zo zijn dat de motor nog wat slecht loopt omdat hij gewoon een tijd stil gestaan heeft? dus gewoon wat vuil in de motor.. want wat je kunt doen is ook van dat motor reinings spul halen dat je bij je brandstof gooit dat de motor schoon brand.
verder ook even je timing en je klepstelling controleren. of had je dat al gedaan? ben ik namelijk even vergeten.
verder ook even je timing en je klepstelling controleren. of had je dat al gedaan? ben ik namelijk even vergeten.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Hallo Piet,
Zeker niet gedaan want ik heb geen flauw idee hoe dat moet. Ik zal hem eerst een keertje laten opwarmen voordat ik ga uitzoeken hoe dat werkt.
Maar wederom bedankt voor de tip !
Groeten Michiel
Zeker niet gedaan want ik heb geen flauw idee hoe dat moet. Ik zal hem eerst een keertje laten opwarmen voordat ik ga uitzoeken hoe dat werkt.
Groeten Michiel