headlamp surrounds

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Landmarcs

Re: headlamp surrounds

Berichtdoor Landmarcs » 25 Sep 2013, 19:45

Roger B. schreef:E n van matzwart spuiten worden die lamellen recht??

JA :D

Want 1º ze zijn niet (zo) krom als wel gesuggereerd werd, en 2º na een spuitbeurt zijn ze zwart en zie je een laatste afwijking niet (of nauwelijks).

Al eens gekeken naar deurnaden, etc. of gewoon de flanken, van een Defender ?? Als je een rechte tegenkomt dan moet je echt hard twijfelen aan hetzij je gezichtsvermogen danwel de originaliteit van de auto.

Groeten MarcS

PS Dat een Defender niet recht is weet eigenlijk iedereen. Zet je er degelijke Rock-Sliders oid aan dan wordt je het weer eens aan herinnerd: 't is een kwestie van de afwijkingen slim verdelen zodat het allemaal ± recht lijkt. Zelfs de rechthoekige achterbak van een HardTop is niet recht, je kan waarschijnlijk makkelijker keukens inbouwen als een interieurtje in de Defender knutselen (want in een moderne Vinex-woning heb je nog een kansje dat alles ± rechthoekig is)

MichielG

Berichtdoor MichielG » 25 Sep 2013, 22:54

Over smaak valt niet te twisten haha
Wat een lelijke troep die grill vervangers.

Ben het wel eens over de kwaliteit van de grilletjes en die plastikjes rond de lampen, vervagen snel en gaan kapot.

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 25 Sep 2013, 23:08

MichielG schreef:Over smaak valt niet te twisten haha
Wat een lelijke troep die grill vervangers.

Ben het wel eens over de kwaliteit van de grilletjes en die plastikjes rond de lampen, vervagen snel en gaan kapot.

Uhh ... na een jaar of 10 een beetje grijs waar het oorspronkelijk heel donker grijs was (ik moet toegeven, ik doe er langer over maar wordt dan ook grijzer), en na 10 jaar echt nog niet stuk ...

Vraag maar aan Ruben wat een spuitbusje zwart doet ... (hij hep't luxe aangepakt, geen spuitbusje van de Action) ... anyway, ik ken z'n auto niet meer terug, bijna nieuwer dan nieuw. (Wel goed opletten, Ruben is een R'dammer dus tussen vernieuwd en vernield zit nauwelijks een streep.)

Groeten MarcS

PS 't Hep ook voordelen zo'n R'damse tongval: Na tien jaar is het grilletje nog steeds niet vernie¿?d ....

PS2 Ik doe liever vleesvervangers op de grill als die grill-vervangers op mijn auto.

Terug naar “Techniek”