Is inderdaad beter voor het behoud.
Het is een superfijn stuur dus verdient het ook wel.
Landmarcs schreef:Dragon schreef:Ik denk ook over een ander stuur in mijn Def in plaats van de nep airbag.....
Maar vind dat al inbreuk op het origineel![]()
Mijn makkuh...
Neem een HardTop stuurtje, net zo plastic, maar zonder die onhandige nep-Airbag - dan blijft het nog steeds very close to original.
Een plastic stuurtje kan er overigens ook best doorleefd uit gaan zien, mooi gepolijst daar waar je je handen altijd houdt.
Groeten MarcS
Edward schreef:Gewoon bij de dealert. Maar Mudstuff verkoopt ze ook en op E-bay zijn ze ook goed te vinden. Koop wel die met sleuven en niet die met gaatjes in de spaken, want daar blijf je echt wel een keer met je vingers in hangen terwijl je net moet sturen.![]()
Johnny schreef:Grrrr....
Landmarcs schreef:.
Een plastic stuurtje kan er overigens ook best doorleefd uit gaan zien, mooi gepolijst daar waar je je handen altijd houdt.
Groeten MarcS
VeeTee schreef:Landmarcs schreef:.
Groeten MarcS
Ik heb gewoon zo'n lederen stuurhoes over mijn plastic stuurtje genaaid, even prutsen maar ik vind het een hele vooruitgang.
VeeTee schreef:Landmarcs schreef:.
Groeten MarcS
Ik heb gewoon zo'n lederen stuurhoes over mijn plastic stuurtje genaaid, even prutsen maar ik vind het een hele vooruitgang.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten