Weet er iemand hoe je juist aan uw remschakelaar aan uw pedaal kan om te vervangen? Lijkt mij nog niet zo simpel er bij te komen.... Iemand ervaring mee?
Gr,
Michiel
Remlicht schakelaar
Re: Remlicht schakelaar
Het gaat hem over een defender
Gr,
Michiel
Gr,
Michiel
1994 300 tdi 
Hoi,
Ding zit inderdaad op een verrot lastig plekkie
, nl achter op je pedaalbox, tussen pedaalbox en schutbord .
Om te beginnen je motorkap van de auto aftillen om ruimte te creeren.
En als ik me goed kan herinneren kan je er tussen komen, wel priegelwerkje.
Zo niet, dan in het ernstigste geval de pedaalbox lossleutelen (alleen de bouten waar hij mee tegen je schutbord zit en die zitten binnen in de bestuurdersruimte ) zodat je de box, met bekrachtiger en hoofdremcylinder en al een stuk de motorruimte in kan duwen (let daarbij wel op dat je de remleidingen uit de klemmetjes haalt zodat deze enigzins mee kunnen geven)
Luke
Ding zit inderdaad op een verrot lastig plekkie
Om te beginnen je motorkap van de auto aftillen om ruimte te creeren.
En als ik me goed kan herinneren kan je er tussen komen, wel priegelwerkje.
Zo niet, dan in het ernstigste geval de pedaalbox lossleutelen (alleen de bouten waar hij mee tegen je schutbord zit en die zitten binnen in de bestuurdersruimte ) zodat je de box, met bekrachtiger en hoofdremcylinder en al een stuk de motorruimte in kan duwen (let daarbij wel op dat je de remleidingen uit de klemmetjes haalt zodat deze enigzins mee kunnen geven)
Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
Ok super! Bedankt! Heb al eens in een rapte gekeken en ziet er mij. inderdaad nog een lang werkje uit.
Zal mij daar eens deze week mee bezig houden,
Alvast bedankt voor de nodige info!!!!
Gr,
Michiel
Zal mij daar eens deze week mee bezig houden,
Alvast bedankt voor de nodige info!!!!
Gr,
Michiel