Hoogte 110
- Whitehorse
Re: Hoogte 110
Dank mensen, ik leer steeds meer over mijn 110!
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110
-
Landmarcs
Roger B. schreef:Gewoon verlagingsveren monteren![]()
of beter...luchtvering
Nog beter, een roofrack met stormram. Dat past beter bij het supermarkt "Aanvalluhh" (of bij ATAC) .....
Groeten MarcS
PS Soms hebben ze bij die Franse supermarkten de "andere toegangsmogelijkheden" met z.g. varkensruggen afgezet. Met een Defender kan je die varkensruggen vaak gewoon passeren, vaak zelfs tussen de wielen (zodat je aankopen niet al te veel geklutst worden).
- Whitehorse
Fijne oplossingen mensen! Daar kan ik wat mee!
Ik dacht zelf de banden een end te laten leeglopen.....
Oh, en klutsen doet mijn 110 altijd al, ook zonder varkens- of koeienruggen!!! 
Whitehorse schreef:Fijne oplossingen mensen! Daar kan ik wat mee!Ik dacht zelf de banden een end te laten leeglopen.....
Oh, en klutsen doet mijn 110 altijd al, ook zonder varkens- of koeienruggen!!!
Roger praat uit eigenbelang, want die luchtvering kunnen wij leveren.
Probeer met zo'n lasermetertje wel even in daglicht of je het lasertje dan ook kunt zien want daar wil het bij die cheapo dingen wel eens aan schorten. En het is wel handig om zeker te weten dat tot de buis meet en niet tot het hoogste stukje plafond ernaast.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schreef:Probeer met zo'n lasermetertje wel even in daglicht of je het lasertje dan ook kunt zien want daar wil het bij die cheapo dingen wel eens aan schorten. En het is wel handig om zeker te weten dat tot de buis meet en niet tot het hoogste stukje plafond ernaast.
Ik denk/vrees dat het gaat om eenvoudige poortjes in de buitenlucht, al dan niet met een los bungelende buis.
Het plafond is dan dus erg hoog
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Edward schreef:Probeer met zo'n lasermetertje wel even in daglicht of je het lasertje dan ook kunt zien want daar wil het bij die cheapo dingen wel eens aan schorten. En het is wel handig om zeker te weten dat tot de buis meet en niet tot het hoogste stukje plafond ernaast.
Ik denk/vrees dat het gaat om eenvoudige poortjes in de buitenlucht, al dan niet met een los bungelende buis.
Het plafond is dan dus erg hoog![]()
Groeten MarcS
Nee hoor, bij de parkeergarages hier in de buurt (en in Ehv) hangt overal dat buisje binnen.
Edward van Vugt
- Whitehorse
Hier zijn meestal wankele poorten buiten, bij E.Leclerc hebben ze heel dikke buizen, en allemaal in de buitenlucht. Bij mijn bank hangt een stangetje voor hun parkeerterreintje onder het gebouw maar daar kan ik niet onderdoor, terwijl er 2,10 meter bij staat!
-
Landmarcs
Edward schreef:Landmarcs schreef:Edward schreef:Probeer met zo'n lasermetertje wel even in daglicht of je het lasertje dan ook kunt zien want daar wil het bij die cheapo dingen wel eens aan schorten. En het is wel handig om zeker te weten dat tot de buis meet en niet tot het hoogste stukje plafond ernaast.
Het plafond is dan dus erg hoog![]()
Groeten MarcS
Nee hoor, bij de parkeergarages hier in de buurt (en in Ehv) hangt overal dat buisje binnen.![]()
Uhhh ...heb je bij jouw in de buurt (en in Ehv) ook vestigingen van E.Leclerc .... daar wil ik dan graag het adres van, dat scheelt in de vakantie-aankopen (dwz, dan komt er zo nu en dan een kort vakantietje naar Onstwedde bij, want ik kom thuis altijd tot de ontdekking dat ik weer wat vergeten ben).
Groeten MarcS
Da's waar, maar poortjes in de buitenlucht, zoals hier bij carpoolparkeerplaatsen doe ik nie aan. Die hangen aan een kettimg en zijn glad, dus die kunne prima over het dak schuiven.
Dus daar zie ik het probleem nie van.
Heb ik Ehv in een parkeergarage wel eens geprobeerd een luchtkanaal op te tillen met een D1 en dat lukte nie echt nie. Dus voor parkeergarages heb ik wél ontzag.
Overigens geeft mijn meter bij onbeperkte afstand meten een maat van 256 meter, z'n maximum, dus dan weet je wel zeker dat het niet klopt.
Dus daar zie ik het probleem nie van.
Overigens geeft mijn meter bij onbeperkte afstand meten een maat van 256 meter, z'n maximum, dus dan weet je wel zeker dat het niet klopt.
Edward van Vugt