bijverwarming vs standkachel
Re: bijverwarming vs standkachel
Gargamel, dat klopt; bij de freelander zit dat in de voorbumper. Echter dat zijn altijd thermo top C modellen van Webasto en geen Eberspachers.
-
Roger B.
En die werd bij de d2 zeer zeker niet vanuit een ecu aangestuurd met met een draad vanaf de d+ op de dynamo. Via een thermoschakelaar achter de grille. Die draad spanning dan kachel aan.
denk niet dat het bij een defender anders zal zijn
denk niet dat het bij een defender anders zal zijn
gone
Goedenmorgen Roger, volgens mij heb ik het niet over de D2 gehad en heeft de topicstarter een defender.
Bij de D3 wordt hij via de CAN-bus aangestuurd vanuit het vehicle management; ik dacht vanuit de BCM of de HVAC module; maar dat zou ik na moeten kijken.
Ik probeer alleen aan te geven dat niet elke configuratie voorzien is van een tijdklok of losse bediening als deze af fabriek is geplaatst.
Bij de D3 wordt hij via de CAN-bus aangestuurd vanuit het vehicle management; ik dacht vanuit de BCM of de HVAC module; maar dat zou ik na moeten kijken.
Ik probeer alleen aan te geven dat niet elke configuratie voorzien is van een tijdklok of losse bediening als deze af fabriek is geplaatst.
On the 8th day god invented duct tape.....
-
Roger B.
denk je dat die D3 dichter bij de defender van de topicstarter komt dan...?
gone