De laatste loodjes waren natuurlijk het zwaarst en gingen niet helemaal zoals ik hoopte maar goed het is gelukt.
De hele RDW/Douna heisa duurde ruim 3 uur maar ik heb nu:
- Identiteit vastgesteld als origineel
- Wielbasiswijziging van 100 naar 123,6 inch goedgekeurd
- APK
- Van grijs naar geel
- Van gesloten naar open carrosserie
- BPM geregeld (72 euro...)
- MRB weer in gang gezet.
Wat ik NIET HEB:
- Trekgewicht, de RDW durft het bij een zelf verlengd chassis zonder tekeningen, berekeningen etc. het niet aan om daar verantwoording voor te nemen. Geen 3500kg dus voor mij. Nouja jammer dan ik heb toch geen E achter B.
En dan het mooiste, hij weegt maar 1970kg!
Nu snel verder met de afwerking en zorgen dat ik binnenkort even een aantal extra stoelen op kenteken kan krijgen.
Iedereen superbedankt voor alle adviezen en tips en een iemand in het bijzonder:
Bart van Dessel!
Bart heeft mij de nodige donor onderdelen geleverd en me geholpen met de distributieriem (het motortje snort momenteel vrolijk waarvoor dank)
Bart: binnenkort kom ik nog wel een keer shoppen (en niet te weinig vragen).

Groet
