Serie III extra zekeringkast

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
ikke jelle

Re: Serie III extra zekeringkast

Berichtdoor ikke jelle » 11 Sep 2013, 21:22

een parkertje in een plaatdeel met een kabeloogje er onder zonder verdere bewerking....dat wel

dat zat onder het dash van mijn s2a en zag er toch behoorlijk origineel uit hoor
nu netjes blank met m6 boutje :D
groet jelle

piet_g

Berichtdoor piet_g » 12 Sep 2013, 08:05

ik weet niet hoe het met die S2a is.. maar die S3 van ons hangt echt vol met massa strips om er maar voor te zorgen dat alle metalen onderdelen een mooie goede massa vormen.

als je er inderdaad maar voor zorgt dat alles goed en stevig op blank metaal zit (dat goed met de massa verbonden is (even meten met ohm meter zonder accu) dan is dat voor de meeste dingen geen enkel probleem.. elektronica is een ander verhaal, maar dat vraagt soms om perfecte bedrading en aansluitingen om goed te werken..

maar bijvoorbeeld lampen zou ik zeker via de massa van de opbouw terug laten lopen. dat scheelt dikkere kabels trekken en warmte ontwikkeling tussen de kabels.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

ikke jelle

Berichtdoor ikke jelle » 13 Sep 2013, 18:28

ja de s2a ook
maar achter het dash zitten dan een paar massa draden in een ring origineel
en die zitten dan met een engelse parker vast :?
groet jelle

Terug naar “Techniek”