Inmiddels "denk" ik dat het weer werkt, (nog geen heel stuk gereden enkel rondje door de straat) Ik heb de "Overdrive inspectie klep" los gehad, en het lijkt erop dat het armpje wat door de hendel over de tandwielen gaat niet helemaal meer op de juiste plek zat.
Hij greep niet meer in de "uit"stand, het tandwiel draaide wel met er was geen connectie met de de rest leek het wel. (hij stond dus niet in neutraal, maar toch wel zeg maar) heb het armpje los gedraaid, overdrive ingeschakeld en toen met een beetje geweld het armpje iets naar voren gezet (net geen centimeter) en toen aangedraaid. Als de overdrive nu "uit" gezet word dan gaat het armpje in de overdrive wel weer helemaal naar voren.
Bij inschakelen van overdrive moet je flink door duwen en dan pakt ie hem op.. heel even bak herrie maar daarna "schiet ie erin" en dan is het goed. Maar is zien hoelang dit goed gaat, maar ik weet nu dat als het weer mis is, ik wat moet tunen aan het hendeltje in de overdrive zelf.
Het armpje hier op de foto is zoals ik het nu ook heb, en het zat eerst dus helemaal naar links ipv cm uit de kant:
http://www.nickslandrover.co.uk/wp-content/uploads/overdrive%20048.jpg