Roger B. schreef:als het monteren van die spacers te lastig lijkt kan ie een keer bij Ray in de hal op zaterdagochtend afspreken, dan zet ik ze er wel op
Precies daar heb ik het met Floris net ook over gehad!
Ik bel morgen Edward even om het e.e.a. door te spreken. Ik moet dan namelijk ook weten hoever naar voren ik het kopschot moet verplaatsen. En hoe ik de laadvloer kan verlengen, moet dat met staal? Eventueel kan ik zelf wel iets maken van hout, m'n pa is (gepensioneerd) meubelmaker. Dat komt wel goed. En ik moet weten hoe dik die spacers moeten zijn.
Blijft het verhaal dat Ed me deze week vertelde dat het hij het op dit moment ook niet meer weer wat betreft de ombouw van een 130 naar grijs: m.a.w.: is het uberhaupt zinvol om te doen?
Als aller aller laatste backup kan ik er ook voor kiezen de achterbank eruit te halen en een schot te plaatsen. Om in ieder geval voorlopig bedrijfskenteken te hebben. In afwachting van reglementen en duidelijkheid (die er waarschijnlijk toch niet komen) kan ik dan altijd alsnog naar de RDW gaan om de achterbank er weer bij te laten keuren. Maar die optie wil eigenlijk liever niet, of als ultieme optie gebruiken.