Coen83 schreef:
Ha Floris,
Dank voor het meedenken. Ik moet nog even kijken hoe of wat. De 29e ben ik alleen helaas verhinderd. Krijg het dan ook niet gedaan om onder hetgeen dat staat uit te komen.
Een broodtrommel heb ik overigens; die mocht ik lenen van Marcel van Bisselink en Gerrits. Is vast ook te koop, want hij had er nog een paar liggen.
Blijft het verzagen van de bak aan de voorzijde (volgens mij) over. Daarnaast moeten er spacers tussen de aandrijf as en raduis arm, toch? Lijkt mij niet de meest makkelijke klus om zelf te doen; ik heb geen apparatuur voor handen (ook niet bij bekenden) die de as naar achter kunnen persen.
Bovendien blijft het argument staan dat ik niet kan inschatten of het gaat lukken om de de auto als bedrijfsauto op kenteken te krijgen. Daar vertelde Ed me van de week via de tel ook iets over. Dus wellicht wederom een investering die niks oplevert (of zo u wenst: het door de plee spoelen van geld).....
Stuur me anders even een pb met je 06 nummer, dan kunnen we misschien even brainstormen.
Coen, ik was idd in de veronderstelling dat je niet een broodtrommel(tot je beschikking) had, vandaar dat ding namaken tegen geringe/kostprijs.
Maar goed, dat is het item dus niet.
De achteras klopt, die armen moeten opgevuld worden, maar dat stelt hoegenaamd niets voor, bij wijze van sprken grote carroserieringen, en dan een stuk of 10 per kant

, en inderdaad de cardanas moet als het ware langer worden.
Misschien volstaat de marge die er vanzichzelf in zit qwa uitschuiven korte en lange stuk, maar een redelijk deel van de spiebanen komen dan blood te liggen, dus niet ideaal qwa troep en vocht/water.
Alhoewel dat ook weer met een mof op te vangen zou zijn.
Maar veel liever, een spacer daarvoor maken, kan ik regelen bij een vriend van me, met al z'n apperatuur als draaibanken en de hele meuk.Hoeft niet veel te kosten.
! ding wel eerlijk gezegd :fisueel wordt het niet vreselijk fraai, een beetje op z'n afrikaans, immers de hartlijn van de achterwiel gaat asymetrisch tov de hartlijn van de ronding van je "achterspatbord"staan..
Maar blijft 1 item staan, "klein" detail, de rdw, daar heb ik geen glazen bol op hun bureau staan..
Ik pb je even.
Puur persoonlijk met de finisch inzicht zou ik niet de handdoek in de ring gooien, temeer , mijn inschatting, de kosten zeer te overzien zijn.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is