Grijs kenteken RRC 1984

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Gebruikersavatar
Edward
Berichten: 7928
Lid geworden op: 18 Jun 2007, 16:14

Re: Grijs kenteken RRC 1984

Berichtdoor Edward » 01 Aug 2013, 23:11

Een heel schot kun je zelfs plaatsen zonder enige schade. Snap ook niet wat er mis is met een Isuzu 2.8, mijns insziens zelfs een net zo goed of zelfs beter blok dan de 300tdi.
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger B.
Berichten: 10154
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)

Re: Grijs kenteken RRC 1984

Berichtdoor Roger B. » 01 Aug 2013, 23:29

Ik snap wel wat er vaak mis is met een hoog schot, (meer) beperking van de rugleuniginstelling, beperking van lengte lading, geeft voor sommigen een claustrofobisch gevoel, laadruimte is fysiek gescheiden van zitgedeelte (dat heeft vaak voordelen,maar afhankelijk van gebruik kan het ook nadelen hebben)
gone

Gebruikersavatar
Edward
Berichten: 7928
Lid geworden op: 18 Jun 2007, 16:14

Re: Grijs kenteken RRC 1984

Berichtdoor Edward » 01 Aug 2013, 23:35

Als je last hebt van de rugleuningverstelling zet je het schot op de verkeerde plek. :shock: :shock: Dat kan ver genoeg naar achter en anders zou je daar met een 300 mm schot net zo goed last van hebben.......

Natuurlijk heeft het nadelen, maar om nou een RRC te gaan verkloten met een Discodak heeft meer nadelen. Bovendien is de wagen simpel weer terug te bouwen. En hoeveel mensen hebben nou zo vaak iets mee te nemen dat niet met een karretje kan?
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

discoduck
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 Jun 2011, 19:19

Re: Grijs kenteken RRC 1984

Berichtdoor discoduck » 01 Aug 2013, 23:44

Ieder zijn smaak natuurlijk.
De Isuzu lekt behoorlijk wat olie, turbo is niet best meer.
En op de een of andere manier klopt de koppeling niet helemaal.

Het is verder inderdaad een lekkere pittige motor.

Roger B.
Berichten: 10154
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)

Re: Grijs kenteken RRC 1984

Berichtdoor Roger B. » 02 Aug 2013, 00:04

Nou edward...een 30cm schot in een d1 staat bij veel berijders duidelijk voor de bovenkant van de rugleuning...en erg veel verder naar achteren kan ie niet ivm dat fiscale blok dat er in moet... bij een rrc zit je ook nog met de schuine achterkant die dat nog veel meer beperkt.

en niet iedereen rijdt zo makkelijk en graag met een aanhanger als jij en ik...alsof jij niet vaak lading in de disco tot voorin hebt doorsteken....
gone


Terug naar “Techniek”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten