Spatscherm in wielkast
Re: Spatscherm in wielkast
Heb je nog een aluminium binnenwerk? Is me opgevallen dat de latere (TD5 2006), een kunstof binnenwerk hebben; dit scheelt mijns inziens ook al behoorlijk.
Defender 130 HCPU TD5 2006, Defender 130 HCPU TD5 2006 'gepimpt'
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
Nanocom Evolution II
-
Landmarcs
Goedemiddag Michel,
Ik denk dat je op de voorwiel binnen-spatschermen doelt -- die waren vroegeh (vgs mij gegalvaniseerd) metaal, en nu kunststof.
Achter heeft een 90 en een 110 gewoon de "well-body" met dun en luidruchtig aluminium.
Groeten MarcS
Ik denk dat je op de voorwiel binnen-spatschermen doelt -- die waren vroegeh (vgs mij gegalvaniseerd) metaal, en nu kunststof.
Achter heeft een 90 en een 110 gewoon de "well-body" met dun en luidruchtig aluminium.
Groeten MarcS
Sorry, heb ik het te snel en niet goed gelezen, achterspatbord zou ik zelf dan in de tectyl zetten ( en goed bijhouden anders corrodeer je weg). is toch ook een soort vloeibaar rubber...
Moet zeggen dat ik er bij mijn 110 destijds geen last van had; goede binnenbekleding dempt ook goed.
Michiel
Moet zeggen dat ik er bij mijn 110 destijds geen last van had; goede binnenbekleding dempt ook goed.
Michiel
Defender 130 HCPU TD5 2006, Defender 130 HCPU TD5 2006 'gepimpt'
Nanocom Evolution II
Nanocom Evolution II
Super bedankt voor jullie input!
Het betreft idd de achterkant.
Ik heb 2 alu plaatjes laten maken van 70 lang en 19+7 breed/diep (die 7 staat onder een hoek).
De plaat komt met 2x 3 popnagels tegen de 2 kokerprofielen aan (de 3de/achterste is weg ivm de gordel).
Tussen het kokerprofiel en de plaat komt een strookje neopreen voor het trillen.
De achterkant van de plaat krijgt 2,5 mm Vibraflex en voor de onderkant (inslagkant) ga ik opzoek naar een smeerbaar rubberig iets.
Het risico van troep dat er achter opbouwd neem ik in eerste instantie. Mocht het een drama worden zie ik dat na de vakantie wel.
Groeten,
Jelle
Het betreft idd de achterkant.
Ik heb 2 alu plaatjes laten maken van 70 lang en 19+7 breed/diep (die 7 staat onder een hoek).
De plaat komt met 2x 3 popnagels tegen de 2 kokerprofielen aan (de 3de/achterste is weg ivm de gordel).
Tussen het kokerprofiel en de plaat komt een strookje neopreen voor het trillen.
De achterkant van de plaat krijgt 2,5 mm Vibraflex en voor de onderkant (inslagkant) ga ik opzoek naar een smeerbaar rubberig iets.
Het risico van troep dat er achter opbouwd neem ik in eerste instantie. Mocht het een drama worden zie ik dat na de vakantie wel.
Groeten,
Jelle
Misschien dat dit een optie is qua smeerbare isolatie. Heb er ook geen ervaring mee, maar kwam het tegen en moest aan dit daadje denken.
http://shop.merford.nl/particulier_nede ... dator.html
http://shop.merford.nl/particulier_nede ... dator.html