maar ik had NIET anders verwacht van de anwb.
Nou Roger,.. ik heb dus vandaag nog even laten terug bellen door de ANWB ( die SMS service werkt wel ! ). Ik heb aangegeven dat ik die 0,19 Euro niet voldoende vindt om ook maar enigszins wat kosten te dekken.
Nu hebben we het afgekaart op 200,00 euro !. Daar kan ik het wel voor doen dacht ik zo.
Dus wees niet te snel met het accepteren van voorstellen maar geef gewoon realistisch aan wat het gekost heeft !
En wat betreft duidelijkheid van de dienst, daar gaven ze mij ook nog gelijk in dat het niet "helder" is voor menig klant wat de voorwaarden zijn en condities, ongeacht of ze ergens in kleine lettertjes staan.
Wisten jullie dat je enkel dezelfde dag wordt terug gebracht mits je binnen 60km van je huisadres strandt ?
En dat vervangend vervoer enkel is om thuis te komen ? Danwel een vakantie voort te zetten ?
Mijn probleem zat em nu dus in het feit dat mijn auto geconfisceerd werd voor een onbekende periode (ivm de vakantie drukte ) en dat ik vervangend vervoer voor thuis dus zelf moest betalen / regelen.
Dat gaat meer in de cijfers lopen dan zelf weer een middag / avond opofferen.
Is het nog duidelijk allemaal ?