Ja! Na montage moet de inspuitpomp wat bijgesteld worden. Ik heb een grote stage II intercooler en heb ook de opbrengst van de pomp verhoogd.
Gr, Bart
Intercooler lek (300tdi) *opgelost*
-
Roger B.
Re: Intercooler lek (300tdi) *opgelost*
Dat hoeft helemaal niet.... alleen win je zonder verdere akties vrijwel niks
gone
- GJ Disco 300 Tdi
Heb ik mazzel dat er al aan de pomp is getweaked.
Mocht de IC ooit kapot gaan kan ik dus gerust een wat grotere pakken, niet voor meer vermogen.
Die dingen zijn niet merk gebonden, alleen de afmetingen in de gaten houden, wil nog wel ns schelen in de portemonnee.
Mocht de IC ooit kapot gaan kan ik dus gerust een wat grotere pakken, niet voor meer vermogen.
Die dingen zijn niet merk gebonden, alleen de afmetingen in de gaten houden, wil nog wel ns schelen in de portemonnee.
Disco 1994 300TDI
-
Roger B.
Nouja...niet merkgebonden.... het is wel prettig als je niet het halve front hoeft te verbouwen om je nieuwe ic kwijt te raken....... bij de tdi's zit ie naast de radiateur, dat is een vrij aparte plek... dus iets wat daar past is waarschijnlijk ook voor daar gemaakt....
gone
- GJ Disco 300 Tdi
Vroeger nog wel eens onder de kap van een Corrado G60 rond gehangen, daar zit de IC op bijna dezelfde plaats origineel.
als de ruimte er is, is het maken van de steunen en slangen nog een uitdaging.
Vaak werd er dan voor gekozen de ic direct achter de vóór bumper te hangen en dan wel zo laag mogelijk, bij een Land Rover een minder goed idee...
Was meer een 'stel dat het kapot gaat, kan ik dan.." opmerking.
Thanks voor het antwoord.
als de ruimte er is, is het maken van de steunen en slangen nog een uitdaging.
Vaak werd er dan voor gekozen de ic direct achter de vóór bumper te hangen en dan wel zo laag mogelijk, bij een Land Rover een minder goed idee...
Was meer een 'stel dat het kapot gaat, kan ik dan.." opmerking.
Thanks voor het antwoord.
Disco 1994 300TDI