OT Kampeertrailer

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Gerard

Re: OT Kampeertrailer

Berichtdoor Gerard » 19 Jul 2013, 06:45

Edward schreef:<knip>Het heeft wel een gebruiksaanwijzing, zo moet het speciaal voorbehandeld worden wil lijm of kit goed hechten, dus dat kan in Gerard z'n voordeel werken bij schade. ;) Ik heb jouw wagen bekeken op het jubileum Gerard en het ziet er goed uit! :D :D

Inderdaad goed ontvetten en speciale primer voor het spuiten.
Ik heb wel eens gehoord dat er behoorlijk kwaliteitsverschil kan zitten tussen originele Dibond en goedkopere varianten/klonen.

Met de aanhanger ben er ook vreselijk blij, ik slaap er beter in dan thuis :D
Hij is nu een paar maal gebruikt en ik loop nu "moed' te verzamelen voor de afbouw ...
Rubbers rond de deur, spatschermpjes op de wielkasten en (zucht) het aftimmeren van de "keukenruimte". :mrgreen:

Edward

Berichtdoor Edward » 19 Jul 2013, 09:39

Je kunt natuurlijk een weekendje in het Noorden komen kamperen, dan help ik je wel even met die keuken, dat is namelijk minder dan niks met een goed gevuld hout en platenrek en schappen vol met lalopertjes etc. :D
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Gerard

Berichtdoor Gerard » 19 Jul 2013, 19:28

Edward schreef:<knip> Je kunt natuurlijk een weekendje in het Noorden komen kamperen, dan help ik je wel even met die keuken <knip>

Ha Edward,

Ik waardeer je aanbod zeer, en niet in de laatste plaats omdat ik het leuk vind om mijn geboortegrond (Ter Apel) weer eens te bezoeken!

Deze vakantiemaanden is er echter "elk weekend wel wat", maar ik hou je aanbod graag in gedachten.
Mijn pijlen zijn nu eerst even gericht op de volgende Dutch Land Rover Sortout, die ik help organiseren.

Daarna heb ik weer veel meer tijd en uiteindelijk slaap ik ook als het weer wat kouder is prima in mijn "bakkie" :mrgreen:

Gerard

Afbeelding

Terug naar “Techniek”