idd Roger,
Zo heb ik hier een blok staan, onderblok met S-III nummer, kwam verder S2 verstuivers af en zo'n opvoerpomp met glaasje...
Wat ik eerder zij over niets te weten over uitwisselbaarheid, is omdat ik er geen documentatie over heb gezocht en geen praktijk ervaring heb met verschillende blokken met verschillende opvoerpompen ...
groetjes, Fenna
Opvoerpomp SIIa is dus niet 563146
Re: Opvoerpomp SIIa is dus niet 563146
Dat glaasje zit gewoon op de plek waar de brandstofleiding op het pompje zit. Dat kan natuurlijk makkelijk er tussenuit worden gehaald.
Zodra ik weer even wat tijd aan D'n Harrie kan besteden (Roger heeft gezien welk project nu de meeste aandacht eist...) zal ik eerst alles weer even in elkaar zetten en het 2e brandstof circuit goed luchtdicht maken en kijken of ik de boel dan gestart krijg. Kans is namelijk vrij groot dat ik dan geen spul uit de UK hoef te laten komen anders dan een nieuwe tank
<edit>Misschien kunnen de mensen met meer verstand van zaken dan ik mijn vermoeden bevestigen: volgens mij is de variant met het glaasje voor benzine en zonder voor diesels. </edit>
Zodra ik weer even wat tijd aan D'n Harrie kan besteden (Roger heeft gezien welk project nu de meeste aandacht eist...) zal ik eerst alles weer even in elkaar zetten en het 2e brandstof circuit goed luchtdicht maken en kijken of ik de boel dan gestart krijg. Kans is namelijk vrij groot dat ik dan geen spul uit de UK hoef te laten komen anders dan een nieuwe tank
<edit>Misschien kunnen de mensen met meer verstand van zaken dan ik mijn vermoeden bevestigen: volgens mij is de variant met het glaasje voor benzine en zonder voor diesels. </edit>
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
- ikke jelle
niet dat ik wil beweren dat ik veel verstand van zaken heb
maar mijn diesel heeft ook een glaasje
mogelijk is deze vroeger overgezet van het originele benzine blok dat weet ik niet
ik vond het wel vreemd dat er geen filter in het glas zat
maar dat zie ik op jou foto ook niet
iemand daar een idee over is het alleen kijkglas ofzo ?
mogelijk is deze vroeger overgezet van het originele benzine blok dat weet ik niet
groet jelle
- ikke jelle
ja dat zou goed kunnen verder zit er geen doorzichtige slang ofzo op
groet jelle
ikke jelle schreef:niet dat ik wil beweren dat ik veel verstand van zaken hebmaar mijn diesel heeft ook een glaasje
Het is een bezinkselkolfje en er zit wel degelijk een filter in.
Boven de glazen kolf zit een grof gaas filter.
Groet,
Eric.
- ikke jelle
ok zover was het nog niet los geweest
weet ik dat ook weer
weet ik dat ook weer
groet jelle