Volgende probleem
Sinds een paar dagen heb ik een hele kerstboom op mijn dashbord
Alle lampjes die met remmen te maken hebben branden , toch remt hij nog goed . Ik heb het probleem ook enkel als hij koud staat ( smorgens ) . Eens hij even gedraaid / gereden heeft ( 10km nar het werk ) en ik leg hem stil en start weer zijn de lampjes uit ( voor de rest vd dag ) om de volgende dag weer te verschijnen .
Oliereservoir is ok en fiche is al ingespoten met contactspray maar helpt niet
Lampjes van
Handrem
Tc
Abs
Hill climb assistant blijven branden
Iemand een idee ? Anders word het uitlezen
Mvg
Nieuw hier met een td5 bj 2001
Re: Nieuw hier met een td5 bj 2001
Kan van alles zijn, wil je het echt weten dan ff uitlezen.
De onze doet het al een jaar te pas en te onpas. Kun je een hele dag mee rijden en ineens bij het stilstaan voor een verkeerslicht begint ie "pong, pong, pong" te doen en brand de hele kermis. Soms is het na het uitzetten weer weg, soms blijft alles branden en gaat het pas later weer uit.
Ik maak me er niet eens meer druk om, het is altijd wel iets met het ding........
De onze doet het al een jaar te pas en te onpas. Kun je een hele dag mee rijden en ineens bij het stilstaan voor een verkeerslicht begint ie "pong, pong, pong" te doen en brand de hele kermis. Soms is het na het uitzetten weer weg, soms blijft alles branden en gaat het pas later weer uit.
Ik maak me er niet eens meer druk om, het is altijd wel iets met het ding........
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968