heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
-
Dennis Crusio
heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
voor de ombouw van geel naar grijs ben ik op zoek naar een mal voor een dicht achterschot van een defender 110, een compleet schot is ook welkom. misschien heeft iemand dit liggen en bespaart mij weer een bulk werk.
Re: heeft er iemand een mal voor een dicht achter schot
ik heb hier nog wel een plank liggen die als schot diende voor een 109.. geen idee of die maten overeen komen en als mal kan dienen..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
-
Dennis Crusio
die is van bodem tot dak die plank? kan allicht eens kijken of hij past toch!
Dennis Crusio schreef:voor de ombouw van geel naar grijs ben ik op zoek naar een mal voor een dicht achterschot van een defender 110
Een schot heb ik niet voor je en ook geen mal maar ik ben wel heel nieuwsgierig. Uit je verhaal begrijp ik dat het een schot moet zijn van de vloer tot aan het dak. Als je tijd hebt beantwoord dan a.u.b. deze vraag: Waarom een schot van de vloer tot aan het dak ?
Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
Rob Pt schreef:Dennis Crusio schreef:voor de ombouw van geel naar grijs ben ik op zoek naar een mal voor een dicht achterschot van een defender 110
Een schot heb ik niet voor je en ook geen mal maar ik ben wel heel nieuwsgierig. Uit je verhaal begrijp ik dat het een schot moet zijn van de vloer tot aan het dak. Als je tijd hebt beantwoord dan a.u.b. deze vraag: Waarom een schot van de vloer tot aan het dak ?
Rob
Omdat er dan geen dakverhoging op hoeft en dus geen gat in het dak gezaagd hoeft te worden. De wagen is dan eenvoudig weer terug te bouwen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Als je de moeite wilt nemen,ik zit in gouda met een volledig dicht schot in de 110.
Neem gewoon redelijke vormvast karton mee, en tape.
dan kun je dat schot 1:1 overnemen.
Zat al in de auto toen ik 'm kocht, een perfect en naadloos passend exemplaar.
Neem gewoon redelijke vormvast karton mee, en tape.
dan kun je dat schot 1:1 overnemen.
Zat al in de auto toen ik 'm kocht, een perfect en naadloos passend exemplaar.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Dennis Crusio
Tim, is super vriendelijk maar de tijd die ik kwijt ben met het heen en weer gekar, kan ik het zelf hier doen uit de losse hand. ik hoop dat ik iets kan doen met de mal van Piet anders word het met papier, karton een middagje knutselen.
Rob, zoals Edward al aan geeft scheelt dat weer een gat in mijn dak. als ze de mrb regels weer veranderen wat hier zomaar kan kan ik het weer aanpassen zonder al teveel poespas.
Rob, zoals Edward al aan geeft scheelt dat weer een gat in mijn dak. als ze de mrb regels weer veranderen wat hier zomaar kan kan ik het weer aanpassen zonder al teveel poespas.
Dennis Crusio schreef:Rob, zoals Edward al aan geeft scheelt dat weer een gat in mijn dak. als ze de mrb regels weer veranderen wat hier zomaar kan kan ik het weer aanpassen zonder al teveel poespas.
Duidelijk. Begrijp wat je bedoelt en ook het waaróm. Groot gelijk heb je ! Wij hebben inderdaad een laag schot (het zgn. 'minimaal 30 cm schot') wat gewoon de voorzijde van de laadbak van een 110 pick-up is. Een 110 Hard Top op grijs kenteken is in feite niets anders dan een 110 pick-up met metalen opbouw over de laadbak waar inderdaad een gat in het dak zit met dat 'petje' erop.
Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
En waar woont dennis?
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Dennis Crusio
Roosendaal (tegen de Belgische grens aan) je bent welkom tim! we hebben een bijna prachtige goudsmederij! nog ff een aantal weken door bikkelen en dan is het beneden klaar!