Vering zakt in
Re: Vering zakt in
was ook bedoelt om aan te geven dat gesprek tussen jou en Ed een heel aparte wending nam
-
Landmarcs
Roger B. schreef:Ach....das heel normaal.....zo is ed.....en ik ben net zo.....
Ach, niet alleen de vering zakt in, de informatiewaarde van de reacties (deze incluis) óók.
Groeten MarcS
- Ray vd Velden
Roger B. schreef:Ach....das heel normaal.....zo is ed.....en ik ben net zo.....
Jullie zijn ook net een 2 eiige eenling
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
joostkampshoff
Hoi Edward, bedankt voor je tips, kun je me svp doorgeven waar ik de balgen kan kopen voor € 70,-
zou jij ze als set vervangen of alleen de kapotte ?
Zoek verder nog tips voor enkele onderdelen :
ruitenwissermotor achter
computer dakluik bediening
linker buitenspiegel ( electrisch)
Het is een Discovery 2 TD 5 Gant uitvoerig 2003, woon bij Tilburg dus sloperij in de buurt is wel handig, bedankt Joost
zou jij ze als set vervangen of alleen de kapotte ?
Zoek verder nog tips voor enkele onderdelen :
ruitenwissermotor achter
computer dakluik bediening
linker buitenspiegel ( electrisch)
Het is een Discovery 2 TD 5 Gant uitvoerig 2003, woon bij Tilburg dus sloperij in de buurt is wel handig, bedankt Joost
De prijs komt van de site van Paddockspares. http://www.paddockspares.com/rkb101200- ... clips.html Zoals gezegd exclusief vat.
Vervangen doe ik per 2 want als de ene slecht is zal de andere wel net zo oud en slecht zijn.
Spiegels en dergelijke kun je halen bij Arie van Used Laro Parts in Udenhout. Die heeft compleet nieuwe en 2e handse.
Vervangen doe ik per 2 want als de ene slecht is zal de andere wel net zo oud en slecht zijn.
Spiegels en dergelijke kun je halen bij Arie van Used Laro Parts in Udenhout. Die heeft compleet nieuwe en 2e handse.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
jansen in udenhout proberen voor gebruikte delen, of gewoon laten opsturen al dan niet uit engeland (ebay.co.uk) als een verkoper in de advertentie heeft staan dat ie alleen naar uk verzend gewoon even vragen of ie ook naar nl verstuurt en wat het kost, heel vaak doen ze dat wel namelijk
luchtbalgen altijd bij ouderdomslekkage als set vervangen anders sta je volgende maand weer.
balgen (edward had link al als antwoord op vraag van mij gezet) bij paddockspares in Engeland
edit: edward was me weer voor
luchtbalgen altijd bij ouderdomslekkage als set vervangen anders sta je volgende maand weer.
balgen (edward had link al als antwoord op vraag van mij gezet) bij paddockspares in Engeland
edit: edward was me weer voor
gone