Roger B. schreef:....en denk je nou werkelijk dat het soort problemen die jij beschrijft alleen bij landrover voorkomen en dat alle andere fabrikanten perfecte auto's bouwen?
Dus als jij denkt dat autofabrikanten auto's maken zonder probleempuntjes.... dream on!
Nee, dat denk ik
dus niet en ........ heb dat daarom ook niet geschreven.......
Dit soort reacties zijn heel herkenbaar. Op het Volvoforum, waar ik ook actief ben omdat ik er daar ook nog twee van heb, wordt ook altijd gereageerd door mensen alsof ze door een wesp gestoken zijn als je kritiek hebt op HET merk.
En de verhalen over andere merken en dat iedereen altijd wel een maat, broer, tante, oom, opa, vriend, neef, nicht, pa, ma of tante heeft die met zijn/haar auto uit de premium-klasse óók problemen heeft zijn mij ook genoegzaam bekend. Het vervelende is alleen dat ze me nooit zo aanspreken vooral ook omdat degene die ze vertellen heel toevallig nooit problemen hebben. Bofkonten zijn dat !
Roger B. schreef:...het is heel simpel.... er wordt zo op prijs gericht gebouwd dat het niet verwonderlijk is dat componenten de geest geven..
Prachtig verhaal maar dat is voor mij nog steeds geen reden om "
het er daarom maar bij te nemen omdat het een Land Rover is" en meer had ik niet geschreven ! Trouwens,
prijsgericht bouwen ? In jouw belevingswereld betekent dat kennelijk mindere kwaliteit ? Zou dat dan misschien de voedingsbodem voor de wegwerpmaatschappij vormen ........ ?
O ja, als ik zulke problemen zou hebben met Land Rover (of Volvo) zoals jij kennelijk uit mijn bijdrage begrepen hebt, zou ik er zeker niet in rijden ......

Rob