Welke lier op nieuwe Defender

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Landmarcs

Re: Welke lier op nieuwe Defender

Berichtdoor Landmarcs » 20 Mei 2013, 16:20

RobStewart schreef:Et tu, Marcus ? ;)

Ik zeg niks meer, ik ben het merk ook Freudiaans vergeten.

Het enige wat ik me herinner is dat de stabilisatorstangen net zo knullig vast zaten als bij ons het sleutelbeen tegen het schouderblad is geknutseld.
(En ik kan dat weten want bij mij zit er eentje los - zo'n sleuelbeen dus.)

Groeten MarcS

R1200C

Berichtdoor R1200C » 20 Mei 2013, 16:41

Hoe/waarvoor wil je de lier eigenlijk gaan gebruiken? Denk dat een deel van een goed advies ook van het gebruik af zal hangen. Ga je wedstrijden rijden heb je meer aan een snelle lier, ga je hem puur recreatief gebruiken is dat minder belangrijk, is hij puur voor de sier dan moet je vooral naar de looks kijken en of hij lang genoeg mooi blijft :lol:
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Edward

Berichtdoor Edward » 20 Mei 2013, 17:57

RobStewart schreef:
So the fact that it would be covered by the 3 year, 100.000km factory warranty says nothing, I think I'll give up and go and work for Kia :lol:

Rob

Drie jaar ja? Oh ja, dan wel! Dat is wel echt de moeite zeg. :shock: :shock: NOT!!

Maar dan zal ik eens gaan reclameren bij de Geba, want mijn Warn was na een jaar z'n coating al kwijt. Wel jammer dat ze je dan hooguit een nieuwe kunnen geven die net zo snel z'n lak verliest. :roll: :roll:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

RobStewart

Berichtdoor RobStewart » 20 Mei 2013, 18:09

Edward schreef:Drie jaar ja? Oh ja, dan wel! Dat is wel echt de moeite zeg. :shock: :shock: NOT!!

If it was fitted new when the vehicle was supplied in 2008 then it was covered by the standard 3 year warranty which in your case expired in 2011. They as supplying dealer should have rectified the problem during that period under the terms and conditions of the warranty. As the warranty expired 2 years ago then there is nothing that can be done now.

Don't get all arsey with me for the failure of another Dealer to rectify a customer problem, I'm only pointing out what the terms and conditions are. :lol:

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

conny

Berichtdoor conny » 21 Mei 2013, 12:52

Heb al jaren een hydraulische milemarker, probleemloos vanaf het begin. Inderdaad, retetraag, maar gebruikt 2 amp en zit, qua bediening, aangesloten op het voedingsdraadje van de achterruitverwarming. Dat zie je niet zo veel bij elektrische lieren :lol:

Terug naar “Techniek”