De '88 van Maus
Re: De '88 van Maus
Met de Citroen ernaast? Dat was bij de verkoper 
- danny.post
Klopt, dat dacht ik al, heb hem al lang niet meer gezien.
Staat nu in Rotterdam, in een garage dus lekker droog.
Klopt het dat deze 2.25 diesels ook zaten in de oude engelse taxi's?

Klopt het dat deze 2.25 diesels ook zaten in de oude engelse taxi's?

Even googlen leerde me dat dat de 2286cc motor moet zijn. Dan is de LaRo wel in goede handen bij de taxi expert, kennis van ons die jaren gereden heeft met die Taxi's.
-
Roger B.
tuuurlijk, want een auto bestaat alleen maar uit een motor (voor zover die taximotor al in detail vergelijkbaar is met de landrover motor), en iemand die jaren met een bepaalde auto rijdt heeft er natuurlijk ook technisch verstand van...... vreemde conclusie trekking....
iedere fatsoenlijke monteur die de moeite doet zich in te lezen in een voertuig kan een landrover (zeker t/m de 300Tdi modellen) goed onderhouden. Kwestie van onderhoudschemas en werkplaatshandboek aanschaffen en willen gebruiken. maar dat die taxi basis is om te veronderstellen dat de laro DUS in goede handen is, kan ik niet volgen
iedere fatsoenlijke monteur die de moeite doet zich in te lezen in een voertuig kan een landrover (zeker t/m de 300Tdi modellen) goed onderhouden. Kwestie van onderhoudschemas en werkplaatshandboek aanschaffen en willen gebruiken. maar dat die taxi basis is om te veronderstellen dat de laro DUS in goede handen is, kan ik niet volgen
gone
Ja nee ik snap je punt. Echter ik vergeet erbij te vertellen dat 't echt een goeie monteur is die motortechnisch alles zelf doet, en een garage heeft. Al jaren..

Heeft er iemand nog een linker buitenspiegel over? Die grote die op de neus zit. Alvast dank!
Als de auto al in Rotterdam staat, even bij Bolleboom in Pijnacker langs. Die heeft 'm vast wel.
Die ga ik bellen, dankjewel!
De gloeibougies bleken stuk(enkele) dus nu start ie weer een stuk beter. Binnenkort worden de verstuivers vervangen en dan kunnen we er weer even tegenaan.
Ik ga er zo mee naar Bolleboom. Nu al zin in
Ik ga er zo mee naar Bolleboom. Nu al zin in