Trekhaak disco 2
Trekhaak disco 2
Is er een mogelijkheid om een trekhaak (gelieve een afneembare versie) te monteren aan de voorzijde? Volgens mij komt dit bij defenders vaak voor, een disco heb ik hierin nog niet kunnen ontdekken. Ik rijdt veel met een schamelwagen en afgelopen week weer drama op smalle weg, haakse bocht en etc... 
-
Roger B.
Re: Trekhaak disco 2
alles is mogelijk, maar er is voor zo ver ik weet niets standaard voor te koop, dus je zult iets moeten (laten) maken (ook bij defender weet ik geen standaard verkrijgbare oplossing, maar door de stalen voorbumper is het daar eenvoudiger te maken) kan je wel iemand aanbevelen als je daar behoefte aan hebt.
gone
Das jammer dat er geen aftermarket van is.
Bedankt voor het aanbod, ik houd het in gedachten als ik er zelf niet mee uit kom
Bedankt voor het aanbod, ik houd het in gedachten als ik er zelf niet mee uit kom
RoversNorth verkoopt een front winch mount. Die zal ik UK ook best te vinden zijn. Daar past natuurlijk ook een kogel of vangmuil op...
Maar op bijgaand plaatje zie je hoe het er achter je bumpert uit zou zien, dat kan ieder mechanisatiebedrijf of iedere smid even voor je maken!
De gaten die gebruikt zijn zijn die van de bindogen die nu onder je wagen tegen het chassis zitten.
Maar op bijgaand plaatje zie je hoe het er achter je bumpert uit zou zien, dat kan ieder mechanisatiebedrijf of iedere smid even voor je maken!
De gaten die gebruikt zijn zijn die van de bindogen die nu onder je wagen tegen het chassis zitten.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Hey ik kan dat voor je na maken als je wil ik ga morgen eff op mij disco 2 kijken maar ziet er erg makkelijk uit!
Boem is hoo!
Dat is zeker een goede oplossing Edward, ik ga eens polshoogte nemen onder de wagen.
christ, wij hebben een eigen metaal werkplaats dus ik schat in dat wij dat zelf kunnen. In ieder geval bedankt voor het aanbod
christ, wij hebben een eigen metaal werkplaats dus ik schat in dat wij dat zelf kunnen. In ieder geval bedankt voor het aanbod