Dan heb je echt de meest nutteloze varianten van alle Defenders uitgevonden.....
Een achterbank achter de voorstoelen en een volledig schot lijkt me dan toch wat handzamer.
Edward schreef:Wat heb je aan een 5 deurs 130 met maar 1 zitrij??????????
Dan heb je echt de meest nutteloze varianten van alle Defenders uitgevonden.....
Een achterbank achter de voorstoelen en een volledig schot lijkt me dan toch wat handzamer.![]()
Edward schreef:Wat heb je aan een 5 deurs 130 met maar 1 zitrij??????????
Een achterbank achter de voorstoelen en een volledig schot lijkt me dan toch wat handzamer.![]()
Lucas van Lierop schreef:Lijkt me ook heel leuk om te doen, ga je zelf het chassis verlengen?
MichielG schreef:Lucas van Lierop schreef:Lijkt me ook heel leuk om te doen, ga je zelf het chassis verlengen?
Nog even aan het wachten op wat antwoorden van de RDW. Zijn een beetje aan het piepen over dat het alleen door een land rover garage gedaan mag worden of het moet daarna gekeurd worden door het RDW station in Lelystad a schatting 1500 euros. Misschien dat ik een land rover garage kan vinden die het alleen wil bekijken daarna en dan een verklaring wil afgeven o.i.d.... Ik heb een prima beroeps lasser die het werk wel wil uitvoeren echter geen ervaring met land rover garage's
Hoe en wat precies hangt af van wat er uit komt en ik de RDW op papier kan laten zetten denk ik :/

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten