Mmm misschien dat de foto bij jou niet helemaal goed uitkomt, probeer de direct link eens?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/176 ... .07.55.jpg
Verder, ik heb ook moeite met ruimte hoor, eerst een kleinere plek waar ik niet meer zo gewenst was daarna veel plek maar erg ver weg (100km) en ik heb zelf geen fatsoenlijk transport dus treinen..., ben al jaren aan het rommelen, maarja als ik het nu niet doe komt het er nooit van dus dan maar doormodderen...
127/130 SW
-
Lucas van Lierop
Re: 127/130 SW
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
hij past er idd netjes op
.
ja daar heb je ook gelijk in.. als je idd niet door pakt dan is het nu nog 'komt morgen wel' en dat gaat langzaam naar 'komt nooit meer'. Blijf in ieder geval volgen dit uitdagende project.
100km reizen is idd de moeite, zeker met de trein. dan is even sleutelen op een avond ook een uitdaging. De locatie die ik op het filmpje zag, zag er ook niet echt uit alsof er een bus in de buurt kwam, laat staan en trein
.
Succes.
ja daar heb je ook gelijk in.. als je idd niet door pakt dan is het nu nog 'komt morgen wel' en dat gaat langzaam naar 'komt nooit meer'. Blijf in ieder geval volgen dit uitdagende project.
100km reizen is idd de moeite, zeker met de trein. dan is even sleutelen op een avond ook een uitdaging. De locatie die ik op het filmpje zag, zag er ook niet echt uit alsof er een bus in de buurt kwam, laat staan en trein
Succes.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Daarom moet je ook eerst je motorrijbewijs halen!
Dat heeft alleen maar voordelen: altijd een back up voor als de LaRo niet start (al heb ik dat nog nooit meegemaakt), goedkoop vervoer naar je sleutelplek, een fijne manier om even te ontspannen als je ontdekt dat dat plaatje erop moest vóórdat je blok erin ging!
Een motor kost 100 per jaar in de mrb, 75 in de verz. en voor een 4à500 euri koop je een leuke fiets.

Dat heeft alleen maar voordelen: altijd een back up voor als de LaRo niet start (al heb ik dat nog nooit meegemaakt), goedkoop vervoer naar je sleutelplek, een fijne manier om even te ontspannen als je ontdekt dat dat plaatje erop moest vóórdat je blok erin ging!
Een motor kost 100 per jaar in de mrb, 75 in de verz. en voor een 4à500 euri koop je een leuke fiets.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Lucas van Lierop
Owjee als mijn aanstaande dat hoort, die vind heel veel goed (gelukkig anders was dit nooit gelukt...) maar ze is niet zo happig op motors...
Iets kopen wat geen snelheid uitstraalt wil misschien wel helpen. Een oude BMW K75 bijvoorbeeld of iets in die richting.
M.b.t. de eerdere pieperigheid van de RDW, ze zijn nu van mening dat ik de 110 toch mag verlengen als ik maar een paar foto's maak. Top dus.
Heeft iemand toevallig (
) nog een stukje chassis liggen van een landrover wat ik ertussen kan zetten.
Heeft iemand toevallig (
-
Lucas van Lierop
Mooi mooi, ik had ook een donor chassis maar dat was eigenlijk alleen maar lastig en onnauwkeurig... Heb later gewoon 4 stukken U profiel 4mm laten zetten met een mooie elips vorm. Deze heb ik over de bestaande chassis delen heen geschoven en door de vorm zijn de lassen zijn nu super lang:

Meer foto's van de chassis verlenging:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=279523735403386&set=a.279523638736729.63962.100000372841833&type=3&theater
Groet

Meer foto's van de chassis verlenging:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=279523735403386&set=a.279523638736729.63962.100000372841833&type=3&theater
Groet