geen druk meer op de kopeling.
-
Dennis Crusio
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 27 Mar 2013, 20:09
- Locatie: Roosendaal
geen druk meer op de kopeling.
weet iemand of er een reservoir met vloeistof zit wat leeg kan raken? zo ja waar dat reservoir dan?
Re: geen druk meer op de kopeling.
Ja dat zit er.
Maar is t niet handiger op z'm minst te vermelden over wat voor auto we praten.
Iedereen wil graag helpen, maar niemand hier is helderziend.
Met één regeltje een probleem omschrijven en een pasklaar antwoord verwachten gaat niet werken.

Maar is t niet handiger op z'm minst te vermelden over wat voor auto we praten.
Iedereen wil graag helpen, maar niemand hier is helderziend.
Met één regeltje een probleem omschrijven en een pasklaar antwoord verwachten gaat niet werken.
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Re: geen druk meer op de kopeling.
niet?
.. maar in geval van een series zit dat aan het pedaal vast en kun je dat bijvullen tegen de bulkhead net (niet) onder de wing. tenminste.. bij een LHD. bij een RHD zou het meer richting het midden moeten zitten 
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
-
Dennis Crusio
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 27 Mar 2013, 20:09
- Locatie: Roosendaal
Re: geen druk meer op de kopeling.
vervolg van de info, ik heb er een beetje de pest in omdat het niet ophoud op dit moment! ik wil wel graag gaan karen 8 t/m 12 mei pfff. ik krijg nu alles tegelijk en mijn wallit ( om in engelse termen te blijven ) kan dat niet erg goed meer aan hahahaha.
het gaat om een defender 110 van 1986 met een 200 tdi motor! rhd.
het gaat om een defender 110 van 1986 met een 200 tdi motor! rhd.
Re: geen druk meer op de kopeling.
Dan zou ik aan de rechterkant naar een zwarte metalen constructie zoeken, tegen het bulkhead.
Daar zit een klein potje met hydraulische vloeistof.
Als dat leeg is, lekt je master of slave cilinder.
Beide tegelijk vervangen en is erg goedkoop.
Succes
Roger
Daar zit een klein potje met hydraulische vloeistof.
Als dat leeg is, lekt je master of slave cilinder.
Beide tegelijk vervangen en is erg goedkoop.
Succes
Roger
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
-
Dennis Crusio
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 27 Mar 2013, 20:09
- Locatie: Roosendaal
Re: geen druk meer op de kopeling.
ik heb ze reeds al besteld, jansen rover parts gaf de zelfde optie en heb iets gevonden op deze site over het probleem en de oorzaak. dit komt erg overeen.
super bedankt voor het meedenken! hij zal dinsdag weer wel rijden!
gr dennis
super bedankt voor het meedenken! hij zal dinsdag weer wel rijden!
gr dennis
Re: geen druk meer op de kopeling.
is het bij de defender 1 lange stalen leiding van de master naar de slave of zit daar ook nog een klein stukje slang tussen. Dat moet je voor de zekerheid ook even opzoeken, want mocht dan het vervangen niet helpen, dan kun je daar ook nog kijken of dat je daar een lek hebt.
Geen idee of je het al ergens gelezen hebt, maar zet de laro aan de voorkant even op assteunen zodat hij achterover staat. dan gaat het ontluchten ook iets beter / makkelijker.
Geen idee of je het al ergens gelezen hebt, maar zet de laro aan de voorkant even op assteunen zodat hij achterover staat. dan gaat het ontluchten ook iets beter / makkelijker.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Re: geen druk meer op de kopeling.
Het laatste deel is flexibel, tot aan de slave dus.
Let op, die "rubbere"leiding kan inwendig gedelamineerd zijn, lees gaar/brak van binnen.(zeg maar als IKEA laminaat)
Met de nodige koppelingsellende van dien.
Maar dat heeft niets met uitwendige lekkage te maken, maar toch even benoemen.
Let op, die "rubbere"leiding kan inwendig gedelamineerd zijn, lees gaar/brak van binnen.(zeg maar als IKEA laminaat)
Met de nodige koppelingsellende van dien.
Maar dat heeft niets met uitwendige lekkage te maken, maar toch even benoemen.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten