wie o wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen?
-
Dennis Crusio
Re: wie o wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen?
ik denk dat de enige oplossing ligt in het omhoog plaatsen van de boxen moet dan wel ergens de 2 cm vandaan kunnen halen. moet daar maar een dagje voor uit gaan trekken denk ik. thanks voor het mee denken.
-
Dennis Crusio
ik denk dat de enige oplossing ligt in het omhoog plaatsen van de boxen moet dan wel ergens de 2 cm vandaan kunnen halen. moet daar maar een dagje voor uit gaan trekken denk ik. thanks voor het mee denken.
-
Landmarcs
Edward schreef:Als de deur idd van de bergkist idd zo laag zit dat ie voor de sills uitkomt heb je een probleem dat niet simpel op te lossen is. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Dit is toch een heel gewone configuratie bij de militaire 110's, en dus een lastige configuratie als je iets aan de sills wilt doen. Misschien is dit wel de reden dat de militairen geen rocksliders monteren (en eventueel alleen een strookje traan-plaat.
Groeten MarcS
Ik denk dat het simpeler is om de sliders 2 cm omlaag te brengen. Dat heeft ook nog een voordeeltje: als er modder op de slider ligt poets je dat er niet meteen met je deur af.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Dennis Crusio
dat gaat niet i.v.m. de bevestigings punten van de sliders. ik ga voor het verhogen van de bakken en set de sliders op de originele wijze. is wat werk maar met een fein kom je een heel eind hahahaha